Tidsfördriv

Har man tråkigt så har man.. :P Här kommer lite onödig crap.. :

Vad är ditt fullständiga namn?
Anna Sara Christina Martinsson :) 
Hur gammal är du? Den gyllende åldern, 18! ;D 
När fyller du år? 27 Januari, samma dag som Mozart kanske därför man har musiken i blodet.. ;) 
Vart bor du nu?
I en håla 3 mil utanför Stockholm, I call it "Berga".. :)
Har du bott där du bor nu hela ditt liv? Nope, man har ju bott i Täby också..! :D
Tycker du om någon just nu? Jag gillar alla.. ;)
Vad gör du om sex månader? Då är jag nästan på väg uppe i luften till Sydafrika! :D
Vem ringer du när du är ledsen? Jag ringer ingen, jag kramar första bästa.. :)
Gillar du golf? Nej, lite för snobbigt för mig.. ;)
Vad gör du på fritiden? Umgås med mina vänner, tränar, rider, aa å lite småtrams på vägen..
Vad vill du bli när du blir stor? Kock, men eftersom jag går lite fel linje för det så kanske djurpolis..(om det nu finns i Sverige)
Hur tror du ditt liv ser ut om tio år? Jag bor i ett fint hus utomlands, kanske i Grekland, man kan ju alltid drömma.. :) har ett bra jobb, en söt liten pojke och jaa.. 
Vilken tid gick du upp idag? Hmm I think it was 9.15
Har du sovit i din egen säng i natt? Oja..
Har du sovit ensam i natt? Nej, min katter trängs runt mig.. :S :) (om det räknas)
Vad har du för strumpor på dig just nu? Barfota..
Hur svarar du i telefon hemma? Haha jag svarar aldrig i telefonen, nej men OM jag gör det så typ: "aaa hallå?"
Hur svarar du i din mobil? The same.. :)
Vad ska du göra ikväll? Troligtvis träna, men sen har jag inga planer.. ;)
Vad ska du göra imorgon? Tråkigheter..
Var vill du bo när du blir stor? UTOMLANDS, Grekland, Italien, Thailand, eller nått land som det är vamt i iaf.. :)
Är det okej att gråta? Jomenvisst..annars skulle inte jag vara "okej"..
När grät du senast? Ehmm..litegrann i förrgår kanske..
Vilken årstid tycker du om mest? Enkelt svar: SOMMAREN!
Vilken årstid tycker du minst om? Alla har sin charm..
Laddar du ner musik och film från internet? Nee inte vad jag vet.. ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka Jorden runt, till en massa häftiga platser, my dream.. :) Sen skulle jag nog skänka lite till olika organisationer..
Har du glasögon eller linser? No I don't
Tycker du att det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, jag köper aldrig märkeskläder..men visst Fred Perry kan vara schnyggt.. :)
I vilka affärer handlar du helst dina kläder? Hmm, H&M, TopShop, Tjallamalla..
Är du piercad nånstans? Nej, bara två traditionella hål i öronen.. ;)
Vill du gifta dig? Ja i framtiden så, why not?
Vill du ha barn? Hmm, om ni frågar mig nu så: Njaaa, men det kommer väl en tid som man vill det antar jag..
Hur ofta dagdrömmer du om din framtid? Always..
Hur ofta solar du solarium? Aldrig, har ladrig provat heller, inget för mig att ligga instängd å koka.. ;)
Är du bra på att laga mat? Ni ska bara veta, the mastercook is here..! ;D
Gillar du att dansa? Love it!
Är du vig? Hmm njaa sådär..
Vilken är din favoritglass? Mjukglass i våffla, speciellt med polkasmak, bästa finns i Gamla stan! :D 
Tror du på ett liv efter döden? Ja jag vill att det ska finnas.. :)
Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska som fan, hehe, kan vara uppe i evigheter.. ;P
Vad har du för ögonfärg? Blåa
Vilka hårfärger har du haft? Ehmm, blont, kastanjebrunt, rödbrunt, sandrè
Vad har du för hårfärg nu? Ehh ja du, det undrar jag med, en blandning av alla de som jag nämnde över.. :S
Är du beroende av något? Mmm klockan och musiken.. :)
Röker du? Hell no..
Snusar du? Never..
Vilken är din favoritlåt just nu? The Killers - when we where young (alltid min favvo!)
Gillar du att läsa böcker? Nej inte min starkaste sida..men skvallerblaskor Ohh yeah.. ;)
Vad brukar du göra på helgerna? Meet my homies..eller bara mysa å chilla..
Brukar du bädda sängen? Jag är dålig på det, men idag så: JA.. :D
Vem pratade du senast med? Bruur..
Vad sa ni? Han sa inget, men jag skrattade åt honom när han nyste.. ;) (okej det kanske inte räknas som "prat" men..) 
Vem kramade du senast? Pappa
Saknar du någon nu? Ni ska bara veta.. :(
Vem ringde du senast? Emmsing..
Vem ringde dig senast? Emmsing där med!
Brukar du sminka dig? Mjoo det händer.. :) men on free days, hell no.. :)
Känner du dig värdelös? Ja klart att det händer..
Vad ska du göra nu, när du har svarat klart? Jag ska ned å prata med bror, sen ut på en liten promenix var tanken.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

listor e toppen!

2008-03-25 @ 13:01:21
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Mischa

Hehe ingen idé och sminka sig i det här pissevädret =P

Vi får hålla tummarna att fanskapet smälter bort fort som attan! Have a nice day

2008-03-25 @ 13:45:59
URL: http://mischa85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0