Up against the wall

Ännu en jobbig Onsdag, fast den förra veckan slår endå allt.. :( min älskling..
Tagit farväl av en gammal klasskompis som man gått i samma klass i från 1:an till 9:an, så det blev en hel del återträffar av gamla klassen och även lärare..kändes bra..
Det var jobbigt, i huvudet snurrade det med en massa tankar och man fick jobbiga tillbaka blickar från förra veckan.. :'( gråten i halsen, rinnande tårar längst kinden, alla människor som var samlade, minnena, de röda rosorna, allt gör ont på något vis, men det är kanske bra att det får göra ont ibland?..Vila i frid, två små änglar..

266744-387
Mitt i allt detta hittade jag en liten tussilago som var gömd i snön..

Nu tänker jag inte gå in mer på det där, för det är två så jobbiga och ofattbara händelser..
Promenaden med Jannesson och Hille blev inte så värst lyckad, vi höll helt enkelt på att blåsa bort och mina händer blev frostskadade.. :O Tack till Emma som lånade ut EN av sina vantar, that's what's homies are for.. :) men de små pysarna var iaf dukiga som var klädda efter väder.. :S:P till jämförelse med mig...
Även på eftermiddagen var jag och papi ute på en skogspromenad, vi kunde inte låta bli att mobba stackars lilla Holland som snart kommer ligga under vatten, nej ok det är inte kul, men ibland kan man få skratta åt lite knasiga saker..eller? ;) Sen påpekade pappa HELA tiden hur bra det var å ha "offroad-skor" som han hade istället för mina klena tygskor som man bara gled bakåt av i den plaskiga snön.. :P
Wonderbar middag blev det också, men jag brände tungan av mig på något typ ev senap, tänkte: Äsch det kan väl inte göra något om jag slickar av det sista av senapen på skeden? Herregud jag var nära att ringa 112, för gaash va det brände till i munnen.. :O

Ikväll har jag beslutsångest, ska jag se filmen "Den där Mary" ELLER ska jag kolla på Top Model? Det är frågan...
Nu ska jag ner å mysa lite framför brasan som vi precis lightat up.. :)

266744-388
Våran fina brasa.. :)

PussOchKram 

Sen har jag fått kort fran Anna som är uppe i Åre, usch va avis man blir! Vill också åka skidor och gå på Afterski.. :D Hehe men jag och Jannesson ska hänka med henne nästa vinter, och då ska vi hänga med hennes brat homies.. ;) tihiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0