Vila i Frid Kaktus

Hur lyckas jag?
Jag köper kaktusar för att skona andra blommor från ett hemsk öde..men endå lyckas jag av någon anledning ta död på kaktusar med?! Då är man en dåliga blomskötare.. :P Haha jag hade också pinsamt nog GLÖMT bort min lilla kaktus som tydligen stått bakom min dörr i flera månader, that cactus was not a surviver.. :(
Från och med nu blir det BARA plastblommor i mitt rum som gäller, tänker inte ta risken att möjligtvis "mörda" flera stackars växter..men du var en fin liten blomma kaktus, så länge det varade.. ;)

266744-376

Vila i Frid kaktus..

Kommentarer
Postat av: plingrid

haha :P min mamma är också en "plant killer" men jag tror inte jag ärvt den förmågan, tvärtom har jag faktiskt räddat min brorsas kaktus den växer och frodas i mitt fönster nu... hehe

2008-03-26 @ 12:47:15
URL: http://plingrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0