Wednesday morning..

Godmorgon allihopa!
Strålande sol utanför fönstret, säg någon som inte gillar den synen? Fast right know är det faktiskt ganska så störande eftersom vi inte har någon persienn så man sitter här och kisar..lite småjobbigt of course..dessutom kände jag nu att man blir överkokande varm..
Det blev anldrig någon skola för mig idag heller, jag nämnde ju igår att jag skulle åka dit för att hämta ett par grejer..men jag råkade visst glömma bort att jag har 1 och en halv timme till min skola i resväg.. :S Så jag gick upp vid 07.00, satte mig en stund på sängen och funderade, för att sedan slänga mig under täcket igen och somna om, sköönt..
Så nu vaknade man klockan 9.15 igen..precis ätit lite frulle..VÄLLING, Mums säger jag bara! You have to try it guys! :D

image290
Man känner sig typ som katten..

NU ska jag försöka göra något med mitt förbaskade hår som ser hemskt ut för stunden, ser verkligen ut som jag levt på en öde ö i ett decienium eller liknande..bläää...men det funkar nog..
Sen ska jag göra lite läxor, eller skolarbeten, don't looking forward to that men...sen blir det väl en härlig promenix sådär vid lunchtid.. ;) Ska till banken sen också, god damn it..men inte för att råna den om ni trodde det, sånna gangster fasoner sysslar inte jag med.! ;P

See yaa
Tjingeling..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0