What a beautiful morning..

Godmorgon!
Jag skulle gått upp klockan 8.30 idag och duktig som jag är vaknade jag 8.15, yeees, gick ned och gjorde ett toabesök och tänkte sedan att jag skulle lägga mig ned tills klockan ringde vid 8.30, hur tror ni det går liksom? Vaknar igen en timme senare med Majsing bredvid mig, vilken besvikelse.. :S aja LITE sovmorgon är aldrig fel..Gick ned till köket, gjorde iordning det traditionella fullkornsvällingen, som bror btw blir äcklad av eftersom han tycker det ser ut som spya..bara för han tömmer hela vårat brödskafferi på POLAR-bröd.. :P (jag som hade tänk att lägga ut en bild på ett glas välling, men så fort jag söker på ordet "välling" på google kommer det bara upp bilder på bebisar, hmm I wonder why? :S)
Satt mig ned och stirrade lite ointresserat på MTV, handlade om kändisars äktenskap, inte ett dugg roande om jag ska vara ärlig, tyckte mest de visade vilka överflashiga diamantringar alla hade fått..man ba: Aha, can you show me something else? JA lyxkåkar..! :) men jag måste erkänna att jag inte skulle tacka nej till ett slott till hus, living like a princess.. ;) men materiella saker som smycken, njaaa, hellre än jacuzzi..! :D

image390
Stora lyxhus i all ära, men jag skulle inte banga att få bo i en sån här liten bungalow vi havet, FATTA underbart..!! Åhh det skulle vara sagolikt, Like a dream come true..

Nehee... man kanske ska ta den dagliga promenaden? Ojaaa vädret är med mig iaf, stråååålande solsken!..sen kanske det bär av någon annanstans, vi får la' se vad som händer..RIGHT, måste fixa håret, jag ser ut som Cruella De ville i huvudet, INGEN vacker syn för den som frågar..

Ha en fortsatt bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej hehe Anabanana ^^ Tack så mycket =)

2008-03-27 @ 11:07:47
URL: http://annasch89.blogg,se
Postat av: Milla

haha :D japp de va ju bara gammla milla :D ! med mig är de bara bra, skulle vara superbra om snön bara ville försvinna :) så va händer på lovet då? :D eller de som är kvar av lovet :O?

2008-03-27 @ 11:51:18
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0