Aha jaa

Godmorgon alla glada!
Det är helt underbart fint väder idag, så egentligen ska jag ta mig en promenad men först tänkte jag blogga lite.. ;) Igår var det första kvällen hemma på en väldigt låång tid, härligt, vi kollade på Eurovision och år ris ala malta med apelsin, det är yammi! ;D Som vanligt blev den sk. "musiktävlingen" en besvikelse, vad har folk för smak egentligen? Ok det var ganska hög standard på alla låtar i år måste jag erkänna, men Ryssland? Gissar att de vann endast pga den där töntiga konståkaren som gled runt som en galning på isen.. :P Jaja grattis till er då! Och vi svenskar överskattar vårat bidrag som vanligt..haha..typiskt oss, men jag tycker hon var bra trots de som bror sa: "Vilket land kommer hon ifrån? Alien från månen?" Malta ska iaf ha tack för 12 poängaren! :D ställ in alla andra resor vi åker fan till Malta, they like us! Och jag måste tillägga att jag fick en chock när Tyskland med de tondöva tjejerna fick 12 poäng av något land, FYFAN, sånt häner inte.. :O Tur var väl de att Björn Gustavsson ÄGDE ALLA länders poängutdelare, haha det räddade HELA showen: "And twelve points goes to...SWEDEN! No no you can't vote on youre own country.. xD Btw så var min favorit Frankrike helt klart, vilket härlig låt! ;)

image495

Nej nu blir det promenad, hänga en massa tvätt från Skåne, åka till Täby, för jag har hamnat i ett shopp-beroende, senare blir det lite Friskis och Svettis om min kropp är någorlunda i funktion och ikväll blir det grillning om vädret håller i sig! :D Jusste morgon är det skola, ska bli riktigt kul att träffa alla har faktiskt saknat dem! :)

Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0