Andra Farväl

Sitter här efter att jag halsovit till Saltkråkan..
Stämmer faktiskt mina vänner, men se på mig, jag skäms inte för det! ;D Idag har det vart sista riktiga dagen här i Åkersberga på hela 3 veckor, för imorgon bär det av mot Skåne igen, vill inte...trivs så bra hemma, allt är SÅ mys! :( Men tre veckor, KOM IGEN, I will make it! :) Idag har jag lyckligtvis hunnit med att träffa alla mina bästaste vänner, Emma, Emma och Anna! :) Så härligt att snacka med dem igen, vad gjorde vi då? JO:

Emma, även kallad Emmsing: Vi var (som vanligt) och träningsnarkomanade oss på Friskis, ett cor pass och ett spinningpass, jobbigt men en grym känsla efteråt! Snacka om att vi var flamsiga efter, skrattade åt ingenting..haha jag som tappar alla grejer från pakethållaren på vägen hem och letar klädesplagg över hela Åkersberga eller om ledaren som blir upphetsad över att låtsas känna vinden blåsa i håret under spinningpasset, haha ett av hennes vanliga citat nämligen: Känn vinden blåååsa i håret, njuuuuut!! Wiihooooo!! åh herregud.. ;P Cyklade hem, men gick en bit med Emma som sedan tråkigt nog skulle svänga av.. :(

Emma, även kallad Emma da man (haha): Henne var jag till direkt efter Friskis pumpet och hängde lite, även hennes homie Anastasia var där :) Gissa vad som visades på TV? Fotboll of course, sen ska Emma tydligen bryta sig in i mitt hus under min praktik och bänka sig framför TV:en där de på canal + kommer visa derbyt mellan Hammarby och Djurgården, haha you go girl! :P Kul å snacka med pysen, sen blev det lite vemodigt när man gjorde den sista gangstah hälsningen på tre veckor.. :( will miss it..

Anna, även kallad Flodsjö: Vi träffades runt 20-tiden och gick en ganska långpromenad runt hästhagarna och in på spånlöts området. Var längesedan så vi hade mkt att prata om, vi båda längtar otrooligt mkt till Rhodos det är en sak som är säker, sen ska vi också dra med oss nån mer och busa på mitt land i sommar, hoppas vi! ;) Mkt härlig promenad i den ganska så ljumna kvällen.. :)

Det var lika sorligt att säga hej då till dessa underbara girls, kommer sakna dem.. :( För de är liksom BÄST! ♥ men vi ses ju igen! Yeeah looking forward to that! Mig slipper ni inte undan, mohaa...var även mys hemma med en liten tacokväll och en massa prat, ni kan ju gissa hur mycket jag njöt av att gluffsa i mig tacos, för nu blir det väl att leva på äcklig snabbmat i tre veckor..blev ju inte bättre av att jag sista dagen hittade ett recept på ugnspannkaka som jag SÅ länge vart sugen på, aja jag får väl bjuda familjen på det när jag anländer hem sedan! :P Nej fy vad snackar jag om egentligen? Ugnspannkaka på sommaren, hell no! När jag kommer tillbaka ska det banne mig vara grillat varje dag! :D Hela husfasaden kommer vara sotig av mina "grillnings-upptåg", jajamen!

Äsch nu ska jag klia lite till på mina skåne-myggbett sen ska jag pallra mig i säng för imorgon ska jag upp tidigt för att hinna mysa i hemmet så mkt som möjligt innan man sätter sig på tåget till Danmark, hrrmm, jag menar självklart Skåne! :P Kommer sakna ALLT!

image476
Imorgon kommer man åter igen kliva av här, i Höör igen..

Puss på er! ♥   

JUSSTE! Höll på att glömma berätta en snabbis om min hemska dröm jag hade inatt, thank god att pappa väckte mig säger jag bara..drömde att jag var utomlands och allt folk bara glodde på mig, men jag fattade verkligen inte varför..sen blev jag så himla fundersam så jag kollade mig i spegeln...what! Jag hade världens skäggväxt, helt förfärligt, inte nog med det så hade jag hår på bröstet som typ var en decimeter långt.. :O nää fy, om det skulle vara en sann dröm skulle jag garanterat ta livet av mig.. :P haha..

Kommentarer
Postat av: Gardak

Teen Angel, can you here me?
Teen Angel, can you see me?
Are you somewhere up above
and am I still your own true love?

2008-05-04 @ 01:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0