Back to school

Hejhopp så var man tillbaka till verkligheten igen! :) Men jag måste säga att det bara är positivt från min sida, det har vart efterlängtat om man säger så..ALDRIG någonsin har det vart så härligt att åka en stökig och äcklig tunnelbana som det gjorde idag, nästan njöt av att höra den välbekanta rösten i öronen: "Nästa T-centralen, se upp för avståndet mellan vagn och plattform när du stiger av, se upp för dörrarna, dörrarna stängst, *PIP*" Wonderbart! :D Väl i skolan var det SÅ kul att träffa och krama alla gullungar samt lyssna på deras praktik historier, verkligen saknat dem alla! :P Mkt skratt och galenskap hann man även med, lärarna var minst lika glada över att se skolans galnaste lilla bus klass B-06, yeah.. ;) Ebbe och jag hade till och med lyckats matcha samma färger idag: GRÖNT! :D Hade bara två lektioner etologifördjupning och djurskydd där jag och Alex skrev om valfångst, mkt intressant där! ;) På lunchis satt jag, Malin, Sandra x 2, Alex, Felicia och Sofie ute och åt i solen, det var härligt! :) Jag frossade efter de efterlängtade bönorna och keson, så lunchen blev en succé trots att våra smörpaket smälte samman till en endå rinnig massa.. :P Mentorstid som slutspurt på dagen, jag skickade in en ansökan om att få börja jobba lite extra som vikarie i djurrummet, hope I get it, lät ju lite chillpill att få kela med djur med en lön på 85 kr/h.. :)

image497

Roslagsbanan hem, hittade lyckligtvis EXAKT 7 kronor i min väska så jag hade råd med mitt tradtionella äpple vid pressbyrån vid Östra, dagen var så gott som räddad! yihuuu..! Satt och kollade efter "kända" ansikten, såg en del, men det är inga jag vill namna vid namn, tihii bus.. :P Bror stod btw och hängde med sina grabbs vid åkersberga station, haha, jag kunde inte låta bli att retas lite, så jag skickade ett sms och gömde mig lite så han inte såg mig: "Varför hänger du vid stationen din tönt ;)" man såg genast hur han tog upp mobilen och började kolla runt efter mig, haha.. :P Till slut lös min illgröna jacka igenom och han såg mig..skit.. ;) Klockan 16.30 var jag btw på Friskis och Svettis för att köra ett medelpass efter 3 veckors uppehåll, snacka om att mina muskler var som gelé klumpar, but damn jag klarade det ändå! ;D A little bit proud måste jag erkänna.. :) Emmsing var även med, var SÅ kul att träffa henne igen, jag blev bara så glad att jag inte kunde sluta le.. :D Vi hann även med att planera lite sommar aktiviteter, halleluja det är mkt vi två ska hinna med.. :P but we will make it! 

Sen blev det hem och äta lite tunnbrödrulle, det är en klassiker, fast idag körde vi med lite unika ingredienser, pappa kallade sina för de med en "exotics toutche" haha jag däremot prövade bladningen: mos, korv, tacosås, rödlök, ruccola och lite timjan riktigt gott! :D Sen tog jag fel senap och råkade av misstag få i mig dijon senapen, min näsa höll på att brinna upp.. :S aldrig igen..Även träffat Anna och Emma ikväll, HÄRLIGT!! :D Vi var ute och gick en långpromenix på en och en halvtimme, ni skulle sätt när vi pratade om Rhodos, haha speedade som fan! ;P Sen blev vi invaderade av myggor på turen i skogen, men vi klarade oss utan några allvarliga bett..TACK girls för en härligt promenad! :) Nu har jag druckit te, kollat på Emil i Lönneberga och läst tidningen Glamour så know it's time for bed! :D

Hörs imorgon!
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Jag vet :D hon är så sjukt söööt :D :)

2008-05-27 @ 08:29:06
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: rhodos 08

tjena:)
läste att du ska åka till rhodos stad...jag med:D på söndag och jag ska faktist bo på samma hotell som dig;p...kommer bli så roligt

2008-05-27 @ 23:25:47
Postat av: Anabanana :D

Åhh kan inte du säga hur det var där när du är hemma igen? Hade vart så skoj att få höra! :D Ha så skönt nu då!

2008-05-28 @ 16:37:13
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: rhodos 08

heheh javisst kan jag göra det:D

2008-05-30 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0