Early morning

Godmorgon på er alla!  :)
Är helt underbart väder ute idag, jag har faktiskt redan hunnit schteka litegranna i solen på altanen, men för det mesta låg jag och borstade min katt Maja lite sommarfin i pälsen.. :D She liked it! Snart ska jag ta mig en morgonpromenad tänkte jag och försöka få med mig pappsen så man får lite sällis, fast jag kom på att han ska klippa gräsmattan men..han hinner nog med en halvtimmes promenix med dottern sin tror jag! :D Måste tillägga att våran gräsmattan inte har växt lite under den här korta tiden..igår till exempel så hörde jag något pingla i gräset, så dök grannkatten Nisse upp där..och HAN syntes inte först, han som typ är områdets bjässe DÅ är gräset långt vill jag säga! :P Nehee ni, nu ska jag packa lite, iofs så går inte tåget förens 15.20 men jag vill vara ute i god tid so I don't have to hurry sen.. :) Ha det så himla bra allihopa, see yaa in 3 weeks!

Mot oändligheten och VIDARE!

image477
Fråga mig inte om bilden, var bara lite somrig med alla bär.. ;)

Kommentarer
Postat av: Erika !

Nej men va mysigt! Ta med lite köttslamsor och bjud klassen på vettja ;) yummmiiii!
Är det en stor park? =D

2008-05-04 @ 14:16:03
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Rose

det gick inte att se klart den för att dt va för mörkt ute och sen e jonathan lika feg som ja så vi kolla andra filmer istället så vi tänkte ha filmkväll nästa helg istället :P då vi e fler

2008-05-04 @ 17:02:28
URL: http://lillagris.blogg.se
Postat av: natta

trevlig resa :)

2008-05-04 @ 18:29:52
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0