Glass i stora lass

Min data håller tydligen på att bryta ihop, det är bra känner jag.....  :O Min dag hittills har faktiskt vart kanon! :D Började att ladda upp på morgonen med lite välling a la Annsing för att sedan ta mig en härlig promenad i solen till stallet, där jag inte vart på lääänge..! Måste dock tillägga innan jag skriver vidare att jag inte kunnat sova en blund typ på hela natten efter brors och hans kompis TV-spels maraton i hans rum + att min katt Melvin nu på morgonen var uppe och retade skatorna som bygger bo i våran rönn, vilket självklart bidrog till att skatorna lackade ur och skrek som ALDRIG förr, hujedamej, fick ligga och hålla för öronen samtidigt som jag tyst för mig själv mumlade: "Håll tyst jävla skathelveten" Haha brukar ärligt talat inte bli så aggro men på morgonen vill man helst ha lugn och ro, eller vad säger ni? Iaf nu kom jag helt av mig..i stallet var det mys som vanligt, alla var glada att se mig, så det kändes lite kul.. :) Milla min gamla ridvännina red i min grupp idag, trevligt, nästan som den gamla goda tiden! :D Jag red för "ovanlighetens skull" min lilla skit ponny Teddy.. :D Trodde jag skulle vara helt lost med ridningen eftersom jag inte ridit lektion på 5 veckor, men var man ringrostig? NEJ, det gick helt makalöst bra, jag satt och sken som en sol på Teddy som gick som en guud! :D Tror att jag aldrig under hela min ridkarriär lyckats få Teddy så följsam och eftergiven som han blev i slutet, duktiga pojke! ♥ Jobbade mkt med öppna och böjning på volt.. :) Han fick en morot av mig efter lektionen som beröm.. 

image505

Sen red jag även lilla Love gullet direkt efter min ridlektion, gissa om det värmde i hjärtat när han gnäggade till mig när jag ropade på honom i hagen.. :) Åhh söt, saknat honom! Vi red ut i sommarvärmen men han var lite trött så det blidde en kort sväng förbi fårhagarna, där lilla fegisen hoppade till så fort ett får närmade sig.. :P Sen fick han även beta litegranna, inte för att det behövdes så rund han är om magen, men är det sommar och grönt så måste man vara lite snäll! :D Gick sedan hem, höll på att avlida i solen men nu ska vi inte klaga här.. :P Väl hemma har jag pluggat, ätit yoghurt, lyssnat på pappas skiva med en massa gamla godingar och klassiska hits och bara chillat, som man ska göra på helger.. :)

Ha det gött allihopa! ♥

Och jusste! Min käre mobil is back on track nu! :D

Kommentarer
Postat av: Milla

åååh, gammla goda tiden! Mohaha :D

2008-05-31 @ 18:19:57
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0