Helg ljuva helg!

Äntligen FREDAG! Känns seriöst som om vi har gått i skolan en månad nu efter praktiken, men det som har vart så kul, brukar det inte vara så är när det är roligt går allt mkt snabbare? :S Aja man kan väl uppfatta det olika då.. :P Skönt var det med sovmorgon idag iaf, trots att jag blev tvungen till att svettas på en trång roslagsbana under hela morgon, but heey det finns värre saker.. :) med lite mp3 musik och en glad konduktör funkar det mesta! :D Möttes av glada ansikten när man väl kom till skolan, alla är så gulliga i min klass, loovar! :D Sen var det vissa hurtbullar som nu på morgonen sprungit Riddarfjärden runt, heja heja!! Och Jenny fick någon konstig energi dryck som var proppad med alkohol, nästan som en liten sup blev det! ;) Jobbade på djurskydd på morgonen, Alex och jag letade bilder på valjakt och blev typ klara, vissa tog det lite mindre seriöst och ägnade lektionen åt att dunka huvudet till KIZZ-låtar, haha.. ;) Sen när vi var klara kollade vi mest på bärbara datorer till mig på internat, hrrmm Alex kunde lite mer än jag om man säger så, fattade knappt vad han snackade om, men det är bara att nicka och hålla med så blir alla nöjda! :D

image503
Här ska man äta på onsdag då med sötisklassen! :D

Lunch sedan, mkt trevligt som vanligt med planering av klassens lilla buffé a la asien på onsdag, det kommer bli nice, vi har redan bokat bord so here we go, jag ska äta sushi så det sprutar ur öronen! ;D Barabababa I'm lovin it! :D Min lunch idag bestod btw av Klyftpotatis, bönor, vitkål, oliver, tomater, zuccini, svamp och en massa linser, very good gummisnodd! :D På vägen tillbaka till skolan hade jag och Malin lite serious APU snack.. :) Sista ämnet för dagen var djurhållning i park, jag blev överlycklig att jag fick MVG och kommentaren "Gediget arbete!" på mitt djuranläggnings arbete, tänk att ALLT jobb jag la ned på den gav resultat, yiihuuu! :D På lektionen hade vi redovisning i en halvmåne om foder, jag hade om mjölk och mjölkprodukter, gick väl ok förutom att det kändes som om jag stammade varannan sekund.. :P men skönt att få det överstökat, grejer kvar nu:

- APU-redovisning (Måndag & Tisdag)
- Inlämning + redosvisning om valjakt på djurskydd (Måndag)
- Inlämning av APU-rapport (Senast Onsdag)
- Prov i idrott och hälsa (Onsdag)

Sen är allt klart och det är SOMMARLOV! :D
Efter skolan åkte jag, Rose, Alex, Sandra H och Fredrik in till stan. Vi såg en miniatyr hund som åt jordgubbsglass, lite söt, men det var inte det jag skulle skriva om, let's try again. Meningen med besöket i stan var att Alex skulle tipsa om bärbara datorer till mig eftersom I wanna buy one.. ;) Hittade några fina, men som sagt det är som kinesiska för mig när han sätter igång med sitt IT-snack, men tack så mkt för hjälpen! Fast jag undrar vem som var gladast över att jag ska köpa data, han eller jag? Vet inte hur många gånger han upprepade: "Anna det är SÅ HIMLA KUL att du ska köpa data!" haha..de andra var inte särskilt roade av att titta på datorer, de stackarna höll på att dö av utmattning och värmeslag, så vi skippade flera dator butiker.. :) Freddie gick för att hämta biljetter, Rose för att...?? ahh någonting och jag, Sandra och Alex köpte kattgrejer till hans lilla kattunge Zelda som han fått av Sandra och Kamilla i 18-års present, vaddå avis liksom? :P Sen blev det även bye bye till dem.. :)

image504
Datan som kanske ska bli min, mohaa.. ;)

Innan hemfärden på en ÖVERKOKT roslagsbana köpte jag mig ett päron som var himmelskt gott, var dock inte lika kul när jag upptäckte att jag gått runt med ett päronskal på läppen i en halvtimme.. :S men men...till min lycka såg jag även ett par sötungar på tåget.. :) Valde att vara extra duktig och gå hem från stationen, lite motion skadar aldrig vettu,så jag började marschera men stördes åt mina jäkligt klumpiga örhängen som hängde och blåste som tunga betongbitar i mina öronsnibbar, så de fick åka ned i väskan.. :) Fick även en bit sällis av Hille på vägen, trevligt fast han behöver nog en ny cykel för den lät ärligt talat fördjävligt.. :P trodde det var en gräsklippare eller dylikt.. ;) Så NU är jag finally home övervarm och med träningsvärk från igår i hela kroppen, snart blir det lite middag med Calles tacos, kvällspromenad, mys på altanen och en massa TV-tittandes, för ikväll går ju Ondskan på TV, den är grym! :D

See yaao! ♥ 

Btw såg jag att taxfree katalogen till Rhodos kommit, wiihoooo här ska det beställas!!! :D

Kommentarer
Postat av: Råttan (syftar på filmen;)

Hybris lilla du..
Man talar inte illa om guds gåva till de som trotsar systemets höga priser.. :(

2008-05-30 @ 17:46:09
Postat av: Anabanana :D

Haha what? Fattar ingeting av det du skrev, gåtor för mig.. :O:P men ok! :D

2008-05-30 @ 17:48:01
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0