Min Söndag

Idag har jag:

- Gått en massa härliga promenader, kollat på äppelträden och lyssnat på fågelkvitter
- Åkt till Täby och shoppat loss, mkt trevligt..
- Storhandlat inför veckan, jag gjorde min egna önske matlista eftersom jag levt på varma koppen, gröt och nudlar i fem veckor i skåne, haha..
- Tvättat allt skit från praktiken, gissa om mina arbetskläder luktade surnad fisk blandat med kött, fy och usch!
- GRILLAT för första gången iår, hujedamej va gott det var!
- Invigt våran nya "regn-dusch", yeah, jag gilla're!

Nu ska jag ringa Emmsing sen ska jag se filmen "Stolthet och Fördom" och smaska på ett äppel-päppel.. :) Imorgon är det skola och en kär återträff av pysarna, HÖRS! :D

Kommentarer
Postat av: Milla

ANNA ! har du fått mitt sms ja skickade till dig ? :D
om inte, så vill du jobba på lördag med mig? för du är hemma FÖRALLTID nu va ? :)

2008-05-26 @ 09:53:12
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0