Morsning!

Godmorgon sötungar!
Gick faktiskt upp klockan 8.00 idag, fast man hade chans till sovmorgon och allt, hur dum får man vara egentligen? Njaaa faktum är att jag tycker det är ganska så skönt att gå upp tidigt, man har liksom hela dagen på sig, håller ni inte med? ;) Kanske inte..Medan jag år frukost satt jag och glodde på något amerikanskt matlagningsprogram på 3:an, där vill jag kalla kalorichock på den maten, haha men visst måste jag erkänna att det såg bra gott ut med majsbröden som det typ drypte sås om.. :P programledarna såg iaf lagom belåtna ut när de gluffsade i sig läckerheterna, själv satt jag mest och rynkade näsan medan frullen nästan fastnade i strupen.. :P Jusste nu när jag endå snackar om TV, så måste jag bara tipsa om en film som jag såg igår, var egentligen ett misstag att jag skulle kolla på den filmen då Wallander stod högst upp på min prioriterings lista, men tydligen hade vi inte just den canal + kanalen som den gick på.. :( istället såg man en film vid namn: Lavenderflickorna, väldigt bra, i korthet kan man säga att det handlade två äldre systrar som bodde tillsammans i ett gammalt flott hus, då den ena blev kär i en skeppsbruten ung man.. ;) Nu tänker ni säkert: Fiifan va äckligt.. men den var KANON! ;D

image474
Han som spelade den "skeppsbrutna" mannen, lagom söt enligt mig.. ;) woooh...

Snart ska jag och papi in till banken och fixa lite, men först blir det en dusch för min del, mitt hår ser ju ut som en skatbo om man ska vara någorlunda mild i sin betoning.. :P Sen under dagen blir det följande: promenad, baka födelsedags-kladdkaka till bror, pumpa på Friskis, en härlig Mcdonalds middag och sist men inte minst ett besök hos bror i Solna (skulle egentligen gjort i det imorgon, men det blev ändrade planer!), vad mer kan man begära av en fredag?! ;) Neee nu blir det dusch och en hårinpackning! :D

See yaao! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Erika !

Tack AnaBanana vad glad jag blir =D
Allt går toppen på praktiken, för dej då? Är det skojj?:D

2008-05-02 @ 10:09:50
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0