Sommar och sol, ja tack! :)

OJ jag skrev inte igår, men det var inte så mkt kul som hände.. :P Vi började dagen med en lång sovmorgon till klockan 10.10 det var chillpill.. :) Sen hade vi svenska med Jean-banan som berättade den hemska nyheten att han ska sluta som lärare på våran skola.. :( han som är så himla bra, alltid glad och skämtsam..så lite sorgligt var det allt..Satt kvar länge och åt och Sandra H fick en gurkbit i halsen eller var det nu var, hörde inte vad den knasen sa för hon grät av skratt, haha.. :P Efter lunchen var det idrottsdag, själv var man en sann svikare och var inte med, men jag hejade på som fan! ;D iaf på innebandyn och basketen, sen smet jag hem, oppsy..hörde idag att de kommit på placering 4 så de erhöll inte pokalen, aja våran klass kan ju inte vara bäst på ALLT, så'ere bara! ;) På vägen hem träffade man på en massa old schoolisar, mysigt.. :) kvällen blev en riktig träningsrusch för min del, cyklade fram och tillbaka till Friskis, körde ett medelpass + att jag var ute på en kvällspromenix, härligt, snacka om att man somnade gott den natten.. :)

Idag då..Började 8.10, inte direkt någon halleluja upplevelse, men det funkade TROTS att jag blev hungrig direkt när jag satte mig på bussen till skolan, jippie 5 timmar kvar till lunch liksom.. :S Jag och Alex jobbade jätteseriöst på djurskydd, blev nästan helt klara med våran valjakt uppgift, yeah, hej och hå här ska det bli ett MVG! ;D Sen eftersom vi vart så himla duktiga så tyckte vi att det var läge att gå lite tidigare från lektionen så vi vandrade till mc-donalds där Alex köpte sig en grekisk sallad efter att jag hade rekommenderat den.. :P Vet inte vad det var i den där salladen men nått konstigt måste det vart för han garvade hel tiden efter det och trodde dessutom att en tom mugg som låg oh rullade runt på marken var en pippi fågel, haha, sen höll jag på att bli nedsprutad av ramlösa när han började garva med dricka i munnen efter jag enbart hade sagt: "Cafe bravo, hur kan man döpa ett cafe till något dylikt?"  Innan vi återvände till elevstödet så smet vi in på konsum och köpte jordgubbar och "Söta Björnar" som såg ut som sönder hackade barnleksaker pga den hemska färgen.. :P Ingen gjorde särskilt mkt på elevstöd, utan alla satt och bad om att tiden skulle gå lite snabbare då alla var vrålhungriga.. :P Sen fick jag Sandra G:s autograf och hon fick min bara för att vi är så coola och har lunchkuponger i fickorna.. :D fiint! På lunchen körde jag en wonderbar sallad med mitt favvo knäcke till, sen var alla HUR flamsiga som helst, haha helt galet, bäst var ju diskussionen om en snubbe i rullstol bakom oss, vi visste fan inte om det var en man eller kvinna.. :P skojigt..Sista ämnet vi hade var pof med tha little Britta, vi fick veta lite betyg och lämna in böcker, yehees sluta tidigare fick vi också göra! :D

image498
Vem tackar nej till ett par jordgubbar? not me! :D

På roslagsbanan hem fick jag sällis av Mona och Jenny, trevligt! :) Sen orkade jag inte vänta på bussen hem så jag beslutade mig för att ta en promenix hem i solen istället, really great! :D Väl hemma möttes jag av gosiga katter som rullade runt på gräsmattan i väntan på att få bli kliade bakom örat, mys missar! :) Nu har jag precis druckit en kopp grönt te och messat med Emma, vi är speedade till MAX inför Rhodos resan, iiiihhh bara 25 dagar kvar nu! :D LÄNGTAR!

image499
Snart så kommer vi Rhodos!

Nu mina vänner blir det pluggish..
Pussiluss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0