Sommartider

Så var det 1 maj och sommaren närmar sig med stormsteg! :D
Idag har jag känt mig riktigt somrig, vart ute och tagit en promenad i skogen, vitsippor överallt, surrande humlor och gröna knoppar på träden, man riktigt kände hur glädjen spreds sig i kroppen! :) Jag skulle kunna ha sommar och sol föralltid, älskar det! ♥ Sen har man suttit här på morgonen och dunkat till Gyllene tiders Sommartider och provat en massa somriga kläder, yeeah, jag har kort och gott hamnat i "Jag-vill-ha-sommar-NU-stadiet".. :P Men jag måste verkligen ut och shoppa lite någondag, för det börjar bli kris med summer-clothes i min garderob.. :O nån dag för man väl över för sånt.. :) Nu ska jag dra och äta en somrig sallad och bläddra i en bra skvaller blaska.. :) och bara njuuuuta av att vara hemma! :D Kanske ska träffa Emmsing idag också! ;D
Sen måste jag ju säga GRATTIS till min bror Andreas som fyller 28 år idag och Alex som blir lika gammal och vis som jag idag! :D Tihii..

image471

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0