Torsdagen jaa..

Tänkte sova nu, för jag har ont i huvudet och är ARG på skrivaren för att den inte fungerar... men först ett litet blogg inlägg.. :) Hade sovmorgon till klockan 10.10 igen, great! :D sen skadade det ju inte att det vart makalöst fint väder idag heller, ett tag undrad jag om jag var utomlands eller inte.. :P Känt mig lite nere hela dagen, vet inte varför men sånna stunder kommer väl också antar jag.. :S Började dagen med lite djurhållning i park där vi fixade matersättningslapparna inför praktiken, gjorde upp en "plan" med tomato tomas och lite annat småkul, sen måste jag säga att jag lider med Sandra H och Alex som måste betala 1000 kronor för några simpla frukost flingor eller var det nu var de glömde i stugan uppe i norr..usch..sen gav jag som förslag till Tomas att jag under nästa 5 veckors praktik kunde prao på Aquaria på Djurgården så jag slipper bo hemifrån, vet inte vad han tyckte om det förslaget vi får väl la se! :D Sen att jag fastnar i vattentanken bland alla fiskar är väl en annna sak.. :P Hade djurskydd, men jag och Alex degade runt i stället för vi är typ klara med vårat lilla arbete.. :D

image500
Såhär ska jag bo, hasta la vista Sverige! :P

Den efterlängtade lunchen kom sedan! :D Vissa busar hade lite vattenkrig medan jag och Erika drömde oss bort lite till utlandet för vi vill ABSOLUT INTE bo kvar i sketna Sverige för resten av livet, mot solen och värmen, wiiie! :) Lunchen i sig var ingen succé, någon platt historia, men tur var väl det att jag fick mina bönor och mitt keso! :D Sista lektionen var sorglig, Ylva, våran mattelärare meddelade att hon skulle sluta, mot sin vilja och allt.. :( ALLA bra lärare försvinner..så vi hade lite kul med prat och lekar, fick en chock när hon sa:

Ylva: Anna vad är glädje för dig?
Jag: Hmm resor..! :D
Ylva: Va jesus!?
Jag: Hahahaha, nej RESOR..
Ylva: Jaha resor! :D Men man vet ju aldrig..

Slut för dagen, vissa (Alex, Jessie, Jenny och Mona) drog in till stan för att mumsa glass begav jag mig till Top shop och köpte en tröja, fin fint..sen bar det hemåt med roslagsbanan som btw var överkokt så jag fick svalka mig så gott jag kunde.. :S Var hemma som hastigast och tuggade morot för att sedan cykla iväg i väldans fart ned till Friskis för att möta Emmsing och gå på Ylvas sista medelpass för terminen, sorgligt..men sant..var jobbigt men det gick! :D Sen gick kvällen snabbt, cyklade hem, åt middag, skrev klart ett arbete, pratat med papi om utomlands APU eftersom han vart duktig och gått på föräldrarmötet :) sen blev jag ju arg på skrivarhelvetet också som inte vill fungera, slog den med en lim tub.. :P för att bli av med lite frustration var jag ute och gick, mys..men nu blir det sova! :D

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0