Under min balkong

Hejhopp! :D
Nu sitter jag här, smällmätt på sik, sallad och bulgur, men herregud va gott det var, kunde inte sluta äta liksom.. ;) Idag har det vart en solig men ack så blåsig dag i Åkersberga..Jag har vart med Emmsing, vi har gått LÅNGT, enda in till centrum, till mcdonalds för att köpa mcflurry/fruktpåse och tillbaka to my place igen! :D Men det var härligt med en långpromenix vill jag lova, även fast våra fötter och magar inte riktigt var med oss.. ;) Jag får inte glömma att vi var inne på shellmacken och köpte lite droger, dvs TUGGUMMI! :D Sen utförde vi ett hjältedåd på vägen hem genom att rädda en halvdöd larv från att bli påkörd på gatan, de ni! :D Vi snackade som vanligt om allt mellan himmel och jord, skratt och gråt, wonderbart! :) Sen var vi hemma hos mig en stund, letade recept, suktades av kladdkakor, läste mina gamla dagböcker, bokade spin/cor pass, gosade med mina katter och kollade på min gamla balklänning! Tack Emmsing för att du förgyllde min dag! ♥ Nu ska pappa och jag lyssna lite på 40-tals musik, sen ska vi bränna bort lite bulgur genom en kvällspromenad! :)

image473

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv gumman:D Pusshej ÄLSKAR dig

2008-05-01 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0