"But I only said hello!?"

Regnig och trist tisdag..vi alla satt och klagade på engelska B lektionen på hur snabbt det blir mörkt nuförtiden, tragiskt.. :( iaf idag har jag tagit tag i mkt:

- Snackat med Annika min mentor, hon har lovat hjälpa mig nu, känns skönt, benne mig att hon alltid ska få mig att gråta bara, hehe.. ;P
- Pratat med idrottslärararen, skönt även det :)
- Träffat skolsyster igen och fattat ett vitkigt beslut, så nu har man det avklarat, puuuh.. :)

Sen en skojig sak också, jag har beställt klipp- och färgningstid på Nikita hair imorrn klockan 16.30, wiiie looking forward to that, älskar att bli omstylad, ska satsa på någon gullig lugg denna gång, men jag fortsätter att vara "korkad" blondin ett tag till.. ;) gillaré! Dagens höjdpunkt i skolan var idrotten! Hade min favvogrej nämligen kondition och styrka med olika stationer, just love it! :D Alex och jag var ju grymma på att hoppa hopprep, men av någon skum anledning skulle han på toa PRECIS när vi skulle satsa järnet på den sista "hoppa hopprep-minuten"..svikare.. ;) Slutade skolan 16.40 efter en skojig engelska lektion faktiskt, jobbade ju för kung och fosterland :D sprang sedan på stan alldeles själv och slog mig till inne i kungshallarna på sushi-stället som ligger där, dock så kändes det lite wierd att sitta där själv och plocka mat med pinnar med äsch då, who cares? Gott var det med sushi trots att jag bara hade råd att beställa mig en 8-bitars.. ;) min mage sa: "MEEEEER!!" men istället åkte jag hemåt.. :P sträckan från bussen till mitt lilla hus sprang jag för att undkomma det hemska regnet, samtidigt i allt flåsandes fick jag ur mig hemska svordomar av irritation över det blöta plaskiga höstvädret.. :S

Nu ikväll har Emma och Anna kommit över to my place, snacka lite, tittade på gamla Rhodos bilder och letade efter en ny beach-09 resa som vi ska ha som en liten student resa..and guess what?? vi hittade en, nämligen det gamla trogna Petit Palais på Rhodos som vi var på i somras, inte nog med det, vi bokade det!! I TVÅ veckor! :D:D haha vi  är galna, men vi får se hur vi gör, man kan ju strunta i och betala start summan så resan försvinner atuomatiskt.. ;) men jag är sjukt taggad inför en resa dit igen måste jag säga, I wanna se the Apotheekaaaa igen, höra det ljuvliga ljudet av: "Nekatriiinaas, banaaanaas" igen och ja allt som har med det hotellet och resemålet att göra.. ;) sen om vi nu åker dit igen så ska vi banne mig gå av bussen vid rätt tillfälle, haha, så chaffisen inte tror vi är pantade svenskar med bort supna hjärnceller.. ;) så vi för se om det blir en favorit i repris nu beach 09, hope so! ;D


Petit Paläääää maybe we will come and bring some life too yaa again? ;)

Nu ska jag ha lite rött te i magen och så blir det väl lite fruktstund.. :) men imorrn lovar jag att lägga upp en bild på min nya frilla.. :P så håll utkik folks! :D

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: mallan

du får berätta om ditt beslut sen.. (:

<3

2008-11-11 @ 22:23:39
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0