Buuusigt

Mina kära klasskamrater undrar sikkert vart jag har hållit hus idag? Nej jag har inte vart sjuk och jag har inte besäkt någon läskig tandläkare..jag har kort och enkelt vart hemma.. :S usch jag är en olydig och busig unge minsann..men det låg faktiskt en tanke bakom det hela.. :) För jag var tvungen till att stanna hemma och plugga järnet på hundprovet, vill VERKLIGEN ha toppbetyg på det och det skulle inte funka om jag hade vart tvungen att gå på engelska B till klockan 17 idag.. :S nepp för då hade jag vart hemma runt 18.30, då är det middag och vem i allsin dar orkar plugga klockan 20 på kvällen? inte jag iaf..så that's why! Så idag har det vart "Pluggdag numero uno!" känns verkligen som om jag har läst de där papprena minst 100 gånger eller något, så det sitter rättså bra i skallen nu faktiskt.. :) wiie..

Annat skoj jag hittat på idag är att jag har vart ute och gått en promenad i det vackra vinterlandet, träffade på my homie Jannesson som kom från skolan, haha ruligt! Tyckte jag kände igen henne i sin stora mojsiga röda jacka, gangstaah.. :D stod ett tag och snackade, och hon skulle tydligen in till huvudstaden och schteeka runt med Kerran (möjligtvis?) och hennes bil.. ;) kanske ska träffa henne och Flodan igen ikväll får våran vanliga traditionella "snackelisnack-tisdag" :D får se..strosade vidare runt om i spånlötsområdet där det plötsligt började blåsa som bara den, såg ut som mitt hår fått sig en dusch i en biltvätt när jag väl kom hem och tittade mig i spegeln, inte vackert.. ;)


Snart blir man hundexpert, jajamensan!

Sen så har jag bara läst, pluggat ännu mer och tagit det lungt.. RIGHT! Jag har ju bakat lite kakor också, fick lust med det så jag kastade mig över "Sju sorters kakor" boken och letade efter ett recept som INTE fick innehålla mer än en matsked smör..haha var nämligen en bristvara hemma vid det tillfället.. ;) and then I found tha recept of my dreams, nämligen Honungssnittar! :D men herrejisses va honung det skulle vara i, nästan helt slut på den varan nu, men jaja.. ;) sen så skulle det vara sötmandel i, men haha jag gjorde mig en egen nötmix beståendes av valnötter, pistagenötter och makadamien nötter, funkar säkert prima! :) så nu luktar det honung i hela huset, jag vågar INTE smaka, bror min som är kakmonstret nr 1 i huset TÄTT följt av papi får nog vara försöksperson sen och ta en tugga.. :P tell yaa later hur det gick! ;) Nu ska jag plugga vidare and just go with tha flow.. :D

Ha det bästelibäst! ♥

..och för dagens lilla onödiga info så måste jag säga att jag seriöst känner mig som ett utskitet äppelskrutt, seg i kroppen, bad hair day med inslag av häxhår, äcklig hy som känns som en torkad disktrasa OCH en finne som är på väg att gro på hakan.. :S hmm..fast jag har faktiskt gjort en sak mot hyn, smörjt in mig med "Maryland cookie cremen" känner mig redan påväg mot att bli en ny människa faktiskt! Haha.. ;D

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Nej men min lilla Annsing har smörjt in sig hahha :P Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-11-25 @ 17:12:47
Postat av: Anabanana :D

Haha visste att du skulle påpeka det.. xD Fast BARA i ansiktet som vanligt.. ;) fast små framsteg gör man allt! :) Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2008-11-25 @ 18:32:20
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0