Dagens lilla onödiga lista!

Snodde listan av sötis-Malin

Låt: Impossible - Shout out Louds, fin denna dära.. ;)
Klädsel: Leggings, lila tunika, rosa myskofta :)
Frisyr: Uppsatt i en "Lilla My knut", och med hårnålar i luggen.. :P
Smink: Lite mascara, lite rouge och ett ton övertäcknings klet till min elaka finne, haha..
Vill ha: Massage!
Saknad: Er två!
Tråkigaste: Plask-vädret :(
Måste: "Upp och hoppa det är skola och du börjar klockan 8.00, wiie!"
Köp: Mina söta hjärtörhängen! :D
Dricka: Min smarrig Chiquita smoothie med banan och jordgubbssmak! :D *Slurp*
Mat: SUSHI, hujedamej JA! ;D
Kärlek: Alla mina urgullig vänner, ni är guld värda!
Dagens mående: Kunde vart bättre, but I'm alright! :)
Dagens händelse: Träning och sushi-mys med Emmsing! (som den gamla goda tiden;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0