En månad kvar!

Måndag! och EN ynka månad kvar till Julafton (som i min värld stavas med stort J!) MYSIGT! :) Och idag har det vart snökaos här i Stockholm, jisses vad jag INTE ville gå ut imorse, hade bara lust att ligga kvar i min varma goa säng, men det var upp och hoppa som gällde, samt ut i den tuffa snöstormen.. :S på vägen till bussen höll jag på att blåsa bort men jag lyckades med nöd och näppe att hålla mig på trottoarkanten.. :P

Förste lektionen idag hölls borta i sal 19, ingen höjdare att få gå dit men vad gör man när Tomat Thomas trotsar.. ;) hade föredrag där "Ms Piggy" pratade om minigrisar samt hade med sig en! :D Poppis hette han, söt liten krabat med gulligt tryne, alla elever fick ge han två hundgodisar var, tihii tjockis! ;D innan vi fick gå på lunch var det också djurpresentation som gällde men filmvisning, ni kan ju gissa hur mkt jag kämpade för att hålla ögonen uppe samt stilla min vulkan till mage som protesterade efter mat.. :P och JUSSTE! :D Malin var i skolan idag, lycka, har verkligen saknat henne! <3 puss på det. Lunch var det sen, åå Alex klagade tydligen på att jag åt mkt idag bara för jag tog mig två brödskivor till min sallad, haha var det inte mer mat jag skulle äta? :P

Avslutade dagen med lite instuderingsfrågor i fåglar + lite lek med mentorn.. :D fast min klass är ena fuskisar.. :P hem hem hem, eller inte riktigt, först var jag in till Friskis där jag btw på torget mötte bruur och hans gangstaah homies ;)avslöjad! men iaf körde ett pass på Friskis, roligt som vanligt! :) köpte mig una banana innan jag rusade till bussen för att bege mig hemåt, äntligen..mötte ingen psykfarbror denna gång.. ;)

Nu sitter jag här, pratar med Flodan på msn, hon har bakat lussebullar idag! :D Så avis, måste också göra det snart när jag får lite tid över, lite mysigt julstök sådär, I like! :D så snart blir det rena rama bageriet här på kantarellen, det kan ni skriva upp! :D NU mina vänner ska jag plugga!


GOTT!

Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: mallan

Lycka är att ha dig som vän! <3

puss på det ! :D

2008-11-24 @ 23:04:52
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0