....

"Du har problem, men klarar nog en motgång hyffsat" Det var mitt slutgiltiga resultat på testet som jag gjorde på expressens hemsida: "Hur bra förlorare är du?" Gick ju inte nå vidare om man säger så.. :P haha..

Lite om igår, var ledig från skolan, blev dock ett himla stressande fram och tillbaka, åkte in till stan efter lunch, bytte mina vinterstövlar på din sko till en storlek större.. :) åkte hemåt igen, fick vänta på bussen i x antal minuter då jag precis missat den som gick 19 över, sprang in till Kvantum och köpte en hel påse nötter och lite tuggummi..höll på att missa även den bussen eftersom en farbror som stod före mig i kön knappt visste hur man använde sig av betalkort.. ;) jissenam, sprang ut till bussen, puuuuhh..kom hem, hann vara hemma i cirkus 30 minuter innan jag åter igen kastade mig ut i kylan för att ta ytterligare en buss in till centrum för att gå på ett Friskis och svettis pass :P härligt var det, men jag kände dock att min hälsa inte var på topp.. :S hem IGEN med buss, finally hann man umgås lite med familjen och äta smarrig Sydafrikans mat för att återuppleva gamla minnen, yammi.. ;) På kvällkvisten var det den traditionella TV-maratonen som gällde, dvs, Bonde söker fru och Efterlyst.. :) hade samtidigt some sms kontakt med Emma, we löööve Bonde söker fru kom vi fram till, mmm I like och yeah I wanna feel, haha.. ;) gick och la mig tidigt, trött och lite småfrussen..

Idag då! Vart hemma från skolan, mår inte alls vidare bra.. :( jag som skulle hjälpt pojkarna med våran redovisning om Sydafrika, trååkers, hoppas det gick fint för dem! :) inte alls gjort mkt, läst en massa, pluggat, glott mig blind på en massa urtrista amerikanska TV-program om människor som tror på andar och smällfet matlagningskunskap typ.. :P hehe..sen försökte jag mig på ett korsord i Aftonbladet, men jag somnade med huvudet i tidningen i princip..trötter..nu ska jag fortsatta med att dega runt i mina tofflor, ingen vacker syn.. ;) jusste missade studentmässan också, ingen förlust kanske, men sånt kan vara skoj, gå runt och ta en massa gratisprylar och titta på småskojiga saker.. ;) bättre det än att vara härhemma och känna sig meningslös.. :S

Säger som Nils Karlsson : Tjillevippen! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

du är inte meningslös ngnstans :)

remember that you beutyfull girl! :D

<3

2008-11-21 @ 11:21:06
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: malin

du är inte meningslös ngnstans :)

remember that you beutyfull girl! :D

<3

2008-11-21 @ 11:21:18
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0