Fars dag :)

Idag har man firat världens bästa pappsing, alltså MIN! :D Bröderna bus kom förbi och så även Natalie, Cameron och Milton, trevligt! :) Papi fick presenter av oss i form av en AIK-bok och ett presentkort på dressman, dessutom bakade jag en vit chokladkladd tårta som första verkade totally misslyckad, men som sedan blev en dundersuccé :D Det var ju konjak i den för att ge lite extra sting, haha only for dad ;) sen mumsa vi god mat, en thai kyckling gryta med nudlar, yammi och pratade massa strunt, som "paus" blev det film med katten Gustav, haha Camerons choice :D Mojsig kväll! :)

Nu har jag köpt massvis med lösvikt nötter som jag ska ned och hugga in i tänkte jag, så see yaao! :D


Tha gang :)

Cameron vill ha fika! ;)

En halväten kaka, y a m m i ;D

Papi e ett gulligt kakmonster ;)

Haha en liten linslus e vad jag är! ;P

Och idag såg jag klart på lejonkungen, tihi, Hakuna Matata de e ord som e bra, Hakuna Matata gör att man blir glaaaaaá!!

Puss på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0