Ibland gör man rätt ibland gör man fel..



...Lev med det! Åhhh älskar älskar älskar den här låten! Marus Krunegård är för bra! :) Och ikväll ska man på middag till Anna, mys, sen blir det dans och headbang till hennes bror som ska spela på Berga gården, haha det får man ju inte missa! :D Sen får vi se om Emma har något ork att hänka med tanke på gårdagens partaj och cruisandes på båten, jisses bara hon inte fallit överbord! :O

..och sen är jag grymt avis på mina vänner som är kvar i Sydafrika, för idag är det Fredagv ilket betyder grillkväll för dem därnere..det kommer ju få äta min nya favvo rätt som de andra va trötta på att höra mitt tjat om, nämligen "Pap", typ som potatismos fast med majsmjöl, wiiie ska bjude er på de någongång, det är sinnessjukt, Fredrik och jag va masters på att äta pap! :D ååh mumsfillibabba!

Kommentarer
Postat av: MILLAPILLA

Afrikanen är tillbaka, blir det till att rida av imorgon då? för jag ska rida i er grupp ;D ! tjingtjong !<3

2008-11-07 @ 18:56:13
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0