Jobba jobba jobba..

Gókväll! :) Måste börja med att berätta om gårdagen..på kvällskvisten var jag över en sväng too my homie, nämligen Emma! :D "Murklan-Emma"..  ;P så chillpill att träffa henne, haha vi har alltid lika skoj med våra små töntiga ghetto drag.. :P pratade en massa, bland annat om resor och om galna grejer på Rhodos resan, we will never get enough of these memories.. ;) så klockrena..!! sen åt vi också frukt och kollade lite halvt på idol och Fredag hela veckan, mojsigt.. :P hemgång vart det vid 00-tiden.. :)


Haha ååh så skojigt, nästa gång man är på Rhodos måste man ju bara gå in and "have a look".. :P

Idag då...INGET av de jag hade planerat skedde om man säger så.. :P eller jo ridningen på morgonen jo, hade Isabell, gick rätt ok, tråkigt nog blev det lite dragkamp mellan oss två i traven, så mina små armar är inte på nå vidare humör just nu.. :P efter ridningen hade jag planerat följande: hem, ut och springa, äta sushi med Hilleman och sedan hem och plugga, men vad hände? Jo min kära mentor ringde och frgade om jag inte villa vikariera i djurrummet.. :P tvekade först men sen insåg jag att HEY det är pengar det handlar om! ;) så jag kastade mig hem, bytte om kvickt som attan å satte mig trött och schleeten på första bästa buss och roslagsbana.. :P hann slänga i mig lite lunch också.. :) sen var det jobba jobba, skojigt å mysa med alla djuren och jag blev lite kär i ena chinchillan som satte sig på min rygg när jag städade dess bur, aaawww.. :P dock så blev jag totallt less på fåglar, haha snacka om att man måste vara kock mästare för att göra iordning deras mat, måste ju va miniatyr bitar..! :O i samma veva hackade jag även sönde mina naglar också haha.. :P men som sagt mysigt jobb att gå runt och sköta om djur helt ensam.. :) passade på att sjunga lite högt för mig själv också.. :D sen fick jag en ny favvo frukt, nämligen papaya, skulle egentligen vart till djuren, men busig som jag är så tog jag nästan hälften själv..wooops.. ;) jobbet tog ca 6 och en halv timme, från klockan 13 till 19.30, helt slut..men som sagt caaash! :D

Så nu är jag äntligen hemma igen, få se om jag gör det jag skulle gjort idag imorgon istället..?? Ja det får nog bli så :) Nu ska jag bara slappa, mums på det! :D

Trevlig Lördag på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: MILLAPILLA

hej anna

Wazzup homie?

2008-11-15 @ 23:39:32
URL: http://millz.devote.se
Postat av: Sandra :)

Haha :D bra att ngn tkr det ;) söööt du är! :D

2008-11-16 @ 00:31:28
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0