Känner att allt gå bra nu..

...eller INTE! Alltså jag kan inte förstå vem som i dagsläget kan ha mer otur än vad jag haft hittills idag.. :S Jo ni vet jag stannade ju hemma igår för att plugga till provet som jag idag så duktigt skulle få MVG på + att jag och Alex idag skulle haft våran flashiga redosvisning om Afrika för typ hela skolan + halva lärarkåren..men vad hände mig då? JO, det kom ingen buss, sen kom den fast på fel sida av vägen OCH försenad, jag sprang som en dåre, hann..men eftersom den var försenad så kom den även ner till station försent, men det visade sig att det inte hade någoon större betydelse då hela roslagsbanan OCKSÅ var försenad..så jag skickade ett panikartat sms till Alx och förklarade hur allt låg till..kände mig så elak, han fick redovisa själv.. :( och jag fick inte möjligheten att berätta om våran lilla resa, sög verkligen..iaf, istället satsade jag på ett nytt tåg när allt kom igång igen så jag åtminstonde skulle hinna till vårat lilla studiebesök på Naturhistoriska Riksmuseet där vi skulle se en utställning om homosexuella djur..dock så kurrade min mage någe oändligt eftersom klockan redan blitt 11.30..så jag gick in till pressbyrån bredvid spåret för att köpa en macka..ingen tåg var på spåret så det var lungt..när jag skulle betala började mitt kort strula och jag fick stå där extra länge, vände mig om och så TÅGET! gick ut i  rask takt och precis, då menar jag verkligen PRECIS när jag skulle trycka på knappen som öppnar dörrarna på tåget så åkte den!!!!! :O DÄR fick jag NOG verkligen, valde att åka hem istället för mer otur kan man seriöst inte ha.. :S men gick det några bussar hem? neee..inte under de senaste 40 minuterna..och gå kunde jag inte göra då jag har fruktansvärt ont i hälarna..så där fick man stå i 40 minuter och frysa..

VILKEN morgon säger jag bara, never again...när jag kom hem slängde jag av mig ytterkläderna och satte mig i soffan i vardagsrummet och tjurade ett tag, sen kände jag att min hjärna behövde aktiveras en aning så det blev till att sätta på en Håkan Hellström skiva och lösa lite korsord och sudoko..snart ska jag iväg och träna, hoppas det går bra iaf!

Sen har min andra katt Moa också försvunnit, vad är det som händer egentligen? :( man kan inte göra annat än hoppas..nej denna dag blev inte som jag hade tänkt mig..thank god att det är Bonde söker fru på TV ikväll, lättar upp stämningen lite yaa know.. ;)

Puss och hej hopp! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0