Kväller ojoo

Tjingeling! :) så var det kväller igen..och vet ni? det är typ snöstorm ute! :O blåser och snöar som bara den, lycka till för mig att komma till skolan imorn liksom.. ;) Nu på kvällen har jag vart och tränat på Friskis, riktigt kul! :D sådan positiv energi så man blir bara himla glad! efteråt var jag tvungen att springa till bussen för att hinna, sprang då om en psykotisk gubbe som blev värsta sur, han ba: "DU tuta nästa gång du ska köra om va!? Man blir ju rädd!" haha knasig man det där.. :P sen har vi haft besök av Robban och lilla Cam också, som vanligt blev det massa bus, taco och disneyfilm, sen var det så skoj när vi hade ett litet samtal med Cameron om hans språk:

Robban: Är det svårt att lära sig så många språk Cameron?
Cam: AIK!!!!

Robban: Vad säger man om man ser djurgården Cameron?
Cam: TACK!

Haha en nybliven huligan maybe? ;) tss nee då..nu ska jag ned, skära upp en smaskig mango och surpla lite te, wonderbart va? :) Ha en mojsig kväll alla sötisar därute! ♥

Och ikväll klockan 20.00, kommer bror min till centralstationen! wiie ska bli skoj att träffa honom igen..! De hade tydligen vart en tuff vecka, va sägs om att gå i 6 mil och sova utomhus UTAN tält!? :O jissenam, undrar hur pojken ser ut.. :S


Busfröet!

Kommentarer
Postat av: mallan

haha, vart har han vart egentligen?

2008-11-23 @ 21:03:50
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0