Låten som får mig glatt humör...

..är denna: Långa vägar, en låt från Håkans senaste platta, den för mina smilband att åka uppåt vill jag lova! ;D



..och jusste idag har jag vart i Täby och ätit sushi lunch med Hillelito.. :P Han BJÖD och allt, jag menar det kostade ju endå 105 spänn + att jag fick en av hans rullar.. :O alldeles för snällt, men som sagt jag bjuder honom på en cheesburgare någongång för 10 spänn, "Ingen Big Deal" yaa know.. :P nej men det var verkligen snällt och gott! Sushi makes the world go around.. ;) hehe för at överdriva aningens.. :P sen var jag moraliskt stöd också åt Hilles shoppingrunda, jajamensan! :)

Och vet ni? Snön ligger kvar! :D Jag håller tummarna så hårt att de nästan domnar bort på att det ska vara såhär fint vinerland på julafton, hade vart SÅ myyysigt..!

Nu ska jag dricka te och plugga, see yaa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0