Lite massage tack?

Åhhh..vet ni vad jag har längtat efter nu den senaste veckan? Att gå på någon dunderskön och lyxig SPA-behandling! Bara ligga i någon varm jacuzzi med massa tända ljus runt om sig och bara relaxa, få en mojsig ansiktsmask i fejset, ligga och få massage så hela kroppen blir som en enda avslappnad geléklump.. ;) och sen efter ett par timmar av avkoppling gå ut och äta på stans mysigaste restaurang och bli serverad både förrätt, varmrätt och någon sliskig efterätt, helst made of chocolate.. alltså det hade INTE jag bangat på ska jag säga..!! :D 

 

Och en hemlis...ja jag ringde in på tävlingen igår som gick i pauserna av "Bonde söker fru", ni kan ju gissa hur priset löd? : "Vinn en SPA-weekend för två!" Klart man är med i den  tävlingen liksom! ;D haha..

Kommentarer
Postat av: mall

Vi får väll ta och uppfölja våra drömmar tsm :D

dreams comes thrue ;)

2008-11-21 @ 22:44:09
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0