Lööve mondays! Eller?

Tjofräs på er allihop! :D Jag kunde inte sova inatt, alldeles får många tankar på saker och ting i huvudet, både braiga och dåliga, alltså en blandning av sött och salt..men till slut somnade jag in till tonerna av lugna favoriter.. ;) heerligt! Vaknade vid klockan 05.30, mörkt och kallt med vit frost som var täckt över hela gräset utanför..gjorde iordning en kopp varm välling, mums min mage blev glad! :) Åkte sedan min vanliga lilla tur till skolan, jisses va trött man var, stod nästan och sov med kroppen lutandes mot stolpen inne på tunnelbanevagnen, horrible.. :P

Började dagen med lite sällskapsdjur, blev lite väl mkt spring fram och tillbaka mellan djurrummet och sal fem, men whatever, motion skadar inte, sen fick vi läsa en MASSA! :O och snälla, gulliga Sandra G lånde ut lite antackningar till mig! :D Guld värt! var min första OCH sista lektionen för dagen, sen kom papi för vi skulle på möte med lite lärare and so on, men mer säger jag inte, var bara som en stor sten som fall från mitt hjärta! :) skönt, känns som om jag är lite "back on track" igen! :D Var väldigt trött och mådde inte så tiptop efter nattens lilla sömn så jag valde att följa med pappa hemåt istället, men självklart stannade vi i stan en stund för att äta lunch, asiatisk buffé med SUSHI och hela köret, jag var i himmelriket ska ni veta.. :) Både jag och papi satt och nickade på roslagsbanan på vägen hem, haha..valde då att ta en frisk promenix hem för att vakna till lite, härligt, träffade på papis arbetskamrat som var å rastade sin småtting till hund, trevlig prick! :D

Hemma vilade jag, åt äpple, pluggade jääärnet och begav mig sedan till Friskis house för lite gympa träning efter mitt lilla uppehåll.. :P verkligen saknat det, vaa supaah dupaah skoj, hoppade hej vilt och sjöng med i varje låt, wiie! :) nu ska jag ned och kolla på fotbollsgalan, bror min är där, ska hålla utkik yoo! :)



Men är det inte jag på Friskis? JO det var som fan.. ;) haha..

Tjingtjong! ♥  

Kommentarer
Postat av: Emmsing

Hahahhhahahahhhahha!:D saknar dig<3 Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-11-18 @ 16:10:33
Postat av: Anabanana :D

Awww miss you to honey! <3 Pusshej älskar dej! <3

2008-11-20 @ 14:07:23
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0