Snabba puckar

Hopp i stugan på er! Här kommer dagen i absolut korthet, klockan är way too much å imorrn ska jag upp för e promenix, åka till stan och byta skor samt köra lite träning på Friskis, så här kan man inte sitta hela natten..jag är LEDIG imorrn ja, jippie!! :D Nu kommer vi till "punkt-formen":

- Gick upp tidigare än vad jag behövde, körde lite morgon powerwalk till musik, höll på att halka å flyga all världens värld, men med min utomordentliga balans så lyckades jag klara mig utan benbrott och blåmärken, *stolt*.. ;)
- Började dagen i skolan med djurpresentation å giudning, konstig kurs, hänger inte alls med, Alex å jag vill hoppa av, men tvingas hållas kvar å pinas igenom hela kursen, men man ska vara glad som lever iaf!.. ;)
- LUNCH, gotteligott, men brände halsen av mig när jag lyckades missta en chili för att vara en röd liten paprika, fireman come and get me some waataah please.. ;)
- På engelska B lektionen fick jag, Alex å Freddieboy NÄSTAN tillåtelse att jobba med våran redovisning om Sydafrika som vi ska ha på Torsdag, gick kanoners! :D Slutade dock 16.40, trevligt? Njaaa..
- Papi körde bussen som tog mig hemåt till farliga Berga hood, han körde grymt bra, satt där bak i bussen och var en stolt dotter.. :D
- Hem, slängde i mig lite middag, begav mig sedan till Flodans place där Emma även befann sig, vi snackade en massa, spelade lite "oseriösa-sketcher", och skrattade a LOT! :D Träningsvärk i smilbanden redan.. ;) sen så gjorde vi hennes bror upprörd också genom att äta upp all frukt som fanns i hela huset, aldrig ätit så mkt fruuutas på samma gång tror jag, om man inte räknar med Rhodos vistelsen i somras där man i huvudsak "knarkade" frukt på buffén, yammi yammi, nu åt jag: Tre clementiner, två plommon, ett stort päron och en massa vindruvor, mätt blidde man! :) Men mojsig kväll med tjejorna! :)

Nu ska jag stänga butiken för idag!
Tjollahopp! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0