Tänka sig..

..att bara en sådan sak, ett sådant ögonblick kan gör mig glad igen! :) nu kommer jag kunna somna gott, fast först alla busar ska jag läsa lite tidningar som jag fått av min snälla granne...eller god damn it, fasiken min sänglampa är trasig ju och INGa fanns i reserv, aja blir väl till att fumla i mörker då.. ;) gör inget för jag är glad endå! Hoppas glädjen håller i sig ett tag iaf, inga svackor ska komma ivägen under de kommande timmarna för vi hoppas på! Njaa skippar nog tidningarna, får bli imorrn till frullen istället, ska chillpilla med lite musik istället..


Hittade den här smarriga bilden på min smoothie som jag drack i Gamla stan med Emma i somras, kunde inte motstå såden fick en plats här i bloggen ikväll, haha, sen har ju Alex snackat om sina frukt smoothisar dagen lång, så lite påverkad blir man nog.. ;)

GODNATT SÖTNOSAR! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

åå, va gott det såg ut ^^

hoppas för dig att du e i skolan idag för jag kommer efter lunch :D!

2008-11-25 @ 10:56:04
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: mallan

men gud det gör inget, var bättre att ingen var kvar .. ;P

2008-11-25 @ 10:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0