Urki

Ingen lust att skriva men jag måste.. ;) Tar nog dagen i punktform..

- Försov mig, måste VERKLIGEN inskaffa mig en riktig väckarklocka, mobilen håller inte längre.. :S
- Kom cirkus 30 minuter försent till engelska B, gjorde nog inte så mkt I think, för vi babblade mest om alla "drömmar", haha Felicia va lite söt med sina bröllops drömmar.. ;) jag jobbade mest i grammar boken.. :P
- Mikrobiologi, Alex och min favvokurs, alla tycker vi är helt bäänga i huvudet I know, Malin och jag hade skoj åt hästens namn, "Dildon" var det den hette visst, INTE Dildo, haha, om ni undrar så redovisade Anneli om sin häst praktik på Irland.. :P
- Lunch, gott men mitt ägg som jag tog till salladen luktade horrible.. ;) endå kunde jag inte sluta lukta på det, haha wierd..
- Last lesson var matte, Sandra H och jag bara klagade: "Varför sjutton ska man kunna det här!?" lektionen med alla underliga formler och tecken gav mig huvudvärk.. :S
- Sen frågade Annika mig om jag hade lust att vikariera i djurrummet imorrn efter skolan, tackade ja, endå some cash liksom.. :D
- Innan hemfärd nördade jag mig lite i skolans datasal och köpte mig en smoothie på pressbyrån..mumsfillibabba, men det kändes som om alla glodde på mig när jag halsade i mig den smarriga drinken.. :P
- Hoppade av vid Täby, strosade runt, kollade på some party clothes till nyårsafton, köpte mig två söta tröjor och urgullig örhängen, såg massa "kändisar".. :P
- Åkte tillbaka hem till Berga, blev skitsur på några brats från djursholm som påstod sig att alla i Åkersberga var grisbönder, hade lust att klappa till dem.. :)
- Mötte bästis Emmsing vid Friskis, vi vågade oss på ett core pass, jag fick en sjal + grönt te från Kina som hennes mamma köpt där, grymmers! :D Tack!
- Vi åt och hade mysigt på Lui's sushi, oslagbart! :) Thank you honey!
- Daddy cool körde bussen hem, vilken körning han bjöd på! :D

 Nu blev det inte roligare..

Go kväll!

Och Emmsing! Ikväll ska jag prova det kinesiska teet! Håll tummarna att inte tekokaren exploderar eller att jag får en allergisk chock och dör, haha.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0