Orka rubrik..

Godmorgon eller Godförmiddag, whatever you wanna call it.. ;) idag är det dunderfint väder ute! JÄTTEMKT snö, blå himmel och solsken! dessutom är det perfekt temperatur ute också, runt 3 minus.. :) tänkte snart gå ut och ta mig en promenix faktiskt.. :) härligt ska det bli! Nu på morgonkvisten har jag väl inte gjort sådär väldans mkt, det är ju söndag, vilodag you know..kollat lite på TV, vilket jag annars typ undviker att göra, men jag råkade zappa över till 5:an där de visade finalen av "Biggest Loser" haha, ganska intressant å se faktiskt, man blev ju grymt impad av de stora fatsona som hade gått ner hur mkt som helst och byggt på sig värsta bodybuilder musklerna, ibland undrade jag faktiskt om de inte "lånat" in en annan person som skulle föreställa han/hon efter viktnedgång, men tydligen inte.. :P sen har jag gjort fint i mitt rum också, dammsugit och sagt hasta la vista till alla äckliga dammråttor som låg och festade under sängen, så nu är det kliniskt rent på rummet mitt, förutom möjligtvis på översta hyllan i rummet, orkade helt enkelt inte att anstränga mig att nå upp dit.. ;O och sist med inte minst så har jag pluggat på hundprovet, hör och häpna men det var rättså skoj faktiskt! ;)

Känner mig dock inte på toppen humör idag, inte igår heller för den delen..vet inte vad det är som ligger och gnor i huvudet denna gång, men hmmm jag vet inte, har bara inte lust till någonting, kan lika gärna bara ligga kvar i sängen dagen lång och lyssna på musik eller någonting...fast jag har lärt mig att det går lite upp och ned ibland, nothing I can do something about. Ska nog endå försöka tagga mig själv att gå på ett Friskis pass nu ikväll, så kanske mitt humör blir aningens förbättrat :)  

..men jag diggade min och Jannesson sms-konversation igår:

Jannesson: Haha yeah homie we are friends for life :) when we are 50 kmr vi fortfarande att säga: Keep it gangstaah ;)
Jag: Haha and even at tha pensionat, like to old gangstaah biatches  med varsina rullatorer som "vrålåk" :D
Jannesson: Haha hell yeah! Tha rallytantz with tha gangstaah style! ;)
Jag: Hahaha där sa du tha right thing bro! Let's kick some old asses at tha pensionat-mansion! :D
Jannesson: We are going to bring sexy back at tha pensionat ;)
Jag: Haha yeah of course bro! :D and use our käppar to shake around when we crank it down to "don't cha"! ;)
Jannesson: Haha hell yeah bro! We are going to use our käppar as strippstångar, don't cha baby! :D
Jag: Haha! Our framtid is safe know! Don't cha and tha "strippstänger" for life! :D
Jannesson: Yes! Feels good to know that the future will be fun and that getting old is not a fear.. :D
Jag: I feel the same, fuck of ungdom let me get some rynkor, a pair of hängbröst and become old! haha.. ;)
Jannesson: Haha! Homie we are gonna kick ass as pensionärer ;) Let tha party begin! :D
Jag: Haha I can't wait until we get there! :D
Jannesson: Haha me neither! :D  but we are gonna have some fun on the way there! How about Rhodos 09?
Jag: Ojaaa Rhodos 09! We will rock tha island! :D
Jannesson: Hell yeah baby! :D

 
Såhär kan vi se ut på hemmet om sisådär 70 år kanske.. ;) haha..

Haha jisses vi är ena seriösa knasar.. ;)
Pussiluss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

hahah våra sms konversationer äger :D

Keep it ganstaaah bro!

2008-11-24 @ 18:30:56
Postat av: Anonym

hahaha yees they do! :D You to bro: Keep it gangstaah! <3

2008-11-24 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0