Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt HURRA!

Jaa igår var det Fredag igen jaa..tiden bara flyger iväg! Snart är det ju nytt år och allt igen ju och jag fyller snart 19 år! Det slog mig verkligen häromdagen, sista året som "tonåring", det är ju wonderbart! Men samtidigt skrämmande, man blir ju en kärring på en gång.. ;) haha..igår (fredag) var det iaf åter skola för min del, Alex visade mig bildspelet som de hade haft med på våran Sydafrika redovisning, man fick ju lite gåshud när man tittade på alla vackra bilder på solnedgångar, djuren och.. OSS såklart.. :') sen att det visades till låten "En värld full av liv" gjorde ju inte saken lättare, man måste erkänna att man saknar det lite..sen jobbade vi vidare på vårat projektarbete, går very good nu actually.. :D Sen varé lurre och jag ´fick som vanligt "eld" i munnen av den extremt heta bönsalsan, jisses att jag aldrig lär mig! :O Sandra H gillade hamburgaren som vanligt (not ;)) haha och Alex tog lax som gjorde att han resen av skoldagen gick runt och stank fisk om händerna, ja man kan ju undra hur han äter? Kanske ska introducera honom för kniv och gaffel någondag? haha.. :P


Soluppgång på campen.

Un giraffe..!

Ja, visst saknar man Sydafrika ibland..

Sen hade vi religion and then...EKOLOGI! ;D med Vronkan och allt, bästa ämnet som finns på schemat hittills iaf, och glad blidde man när man fick en helt ny mojsig Biologi bok, jag ska garanterat läsa Biolog programmet på universitetet efter gymnasiet.. :) är taggad till max på det! fast först blir det till att ta tag i sina "braiga" matte kunskaper *hrrmm*.. :S The last lesson for tha day var djurpresentation, ingen höjdare, men idag var det rätt skoj då vi fick se två intressanta filmer..så man klagade inte, förutom att min rumpa fick pina sig igenom två timmar på en obekväm trästol, men haha sånt ska man väl kunna handskas med.. :P Kom inte hem förens 18.00, tragiskt.. :S orkade inte göra något på kvällen, utan jag och papi hade mysig hemmakväll med naturgodis, te och Idol :D

Jusste bror min är, jaa vart var det nu igen, opps kommer inte ihåg staden med han är på lumpen introduktion denna helg, sover ute i tält och grejer, aww lycka till bruuur! hope he will survive! ♥

Och så har vi idag, Lördag! vaknade upp och kände mig som ett litet barn när jag tittade ut genom fönstret, MASSA SNÖ! :D:D ett helt underbart vinterlandskap och stoooora snöflingor som faller ned, hela mitt hjärta blev varmt av glädje och jag kunde inte sluta gå runt och nynna på: "I dreamin of a whiiiiite Chriiiistamaaas!"  Tog mig en morgonpromenad i den vita orörda pudersnön, så mysigt, bara njöööt, fast lite jobbigt var det att pulsa runt på en oplogad väg, men whatever.. ;) gick till stallet och red ett dressyrpass på Isabell, gick väldigt bra på slutet hon blev väldigt eftergiven och mjuk i båda sidor! :) gick sedan ännu en snöpromenix hem.. .:) nu sitter jag här hemma och snön utanför är lika fin som i morse, jag har bara lust att gå ut, kasta mig i den djupa snön, göra snöänglar, åka snowracer i backen och tillverka en schteekare till snögubbe.. :P men nu måste jag duscha, sen ska jag åka med en buss, träffa Hilleman, för vi ska äta sushi in tha big Teeeby.. :D Skoj! Ha det bääst!

Pussilull! ♥

Kommentarer
Postat av: mallan

asså gud vad roligt skrev precis jag ser det snöar det var ju tråkigt som namn på msn , så ändrade jag och så såg jag ditt rubrik hhaah :D

2008-11-22 @ 13:12:55
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0