Sådär på kvällskvisten

Men jaa, det blev ett rätt bra avslut på dagen trots min oturliga början.. :) Nu på kvällen har jag tränat en timme på Friskis, kom på att jag verkligen älskar att träna til Ola's låt Feel good, haha man blir bara så peppad verkligen.. ;) mitt leende blir bredare än någonsin.. :) sen älskar jag känslan av att komma hem, nytränat och svettig, ta sig en härlig dusch och sedan äta, man kan verkligen njuta av maten på ett annat sätt eftersom det känns som man är "värd" den mer eller hur jag ska säga..aja anyway det där lät bara fel så jag lämnar det.. :S iaf så åt jag och min bror en smarrig pastarätt med avocado, keso, oliver, pesto, cocktailtomater och tonfisk.. :) eller jaa, jag var tvungen att ha tonfisken vid sidan om då det enligt brors mening bara är kattmat.. :S försökte så gott jag kunde att fresta honom me denna läckra fisk, men det funkade sisådär om man säger så.. ;) Efter maten fick jag läsa lite av hans tal som han ska ha till svenskan, intressant det där.. :P fast konsigt nog avslutades talet med "God Bless America!" vad hände där liksom? :P sen har vi suttit och diggad gamla goda 90-tals hitspå youtube bror och jag, vad sägs om Five, kommer ni ihåg dem? "Jag tyckte de var SÅÅÅ coola när jag var liten!" Jomen jag vet lilla bror efter din samling med deras skivor, sött. :) så vi fick oss ett gott skratt!


Här bjuder vi på en av Fives schteekiga låtar som vi diggat på kvällen lång, mahaa ljuuuuva 90-tal! ;D

Sen har vi återfunnit vår lilla katt Moa, hon ligger under altanen och jamar, men vi har inte sett knasungen ännu, hon vägrar komma fram ,så vi har haft värsta "räddningsoperationen" här ikväll, skramlat torrfoder burken så halva grannområdet störts samt öppnat x antal tonfisk burkar så hon möjligtvis skulle känna lukten och frestas av att gå in..men nej nej, vi får hoppas på imorgonbitti istället.. :P och ikväll blev som valigt bonde söker fru, love it, med lite temys och mango, even better! :D

Btw så glömde jag igår att säga att Emmas, Annas och min lilla traditionella snacktisdag blidde av! :D at Emmas house..vi hade skojigt och snackade om framtiden, haha på ett oseriöst vis förstås, att vi ska sitta där i samma soffa hos Emma och säga: "Mina föräldrar är inte hemma idag, wohoooo FF!" troligt när vi kommer vara sådär 30 bast, vaddå inga liv? nej så får det icke sluta, right girls? ;) och Anna å jag planerade lite inför Eriksdalsbadet, ni vet festis och apelsinklyftor i bastun med badringar och flytkuddar på armarna, yihuu here we come! :D men härligt var det! kollade också på "Andra Avenyn", goooa gubbar liksom.. :) vi ska dit på fest right? :P nej nu börjar mitt blogginlägg spåra ur känner jag, time to change ämne.. :D

Imorgon blir det skola för mig iaf, OM det inte sker samma missöde som idag of course.. ;S sen äknner jag att det finns SÅ mkt jag skulle vilja hinna med men hur i allsin dar får man tiden att räcka till???? här kommer en liten lista:

- Baka lussebullar, pepparkakor, massa godis inom en snar framtid..
- Gå på julbord!
- Bada i Eriksdalsbadet.
- Make my own sushi.
- Åka till Göteborg.
- Gå på Gröna Lunds julmarknad.
- Gå på SPA-behandling
- Ha strawberry daqiuri-kväll ;)
- Strosa runt på stan och känna julstämning får att sedan ta en smarrig fika
- Åka till IKEA, äta där, prova sängar, provsitta i alla fåtöljer, krama på varenda gossedjur, avundas de "skapta" rummen och tänka: "Sådär vill ju jag också ha!" OCH köpa en runda säng, tihi.. ;)


Den är gooo denna däraa.. ;)

Och ja, det där va bara hälften av allt jag vill göra, men man hinner ju inte!? Varför kan man inte ha liite mera ledig tid, eller jag vet! Jag ska banne mig skapa en till veckodag som ska ligga på helgen, så man får mer tid över till fritid och inte bara plugg och jobb.. :P förslag på namn till denna genialiska dag? Fredag, Lördag, Söndag och...Eldag? Bredag? Klöndag? Ja ni det finns mkt att välja på, haha.. :P

Nu ska jag kila, pussiluss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0