Brrrr...

Men tjenixen! :) Så var det äntligen Fredag! men vädergubben verkar minsann inte glad för det, idag, när det är SÅ himla kallt, grått och trist längtar man verkligen tillbaka till Sydafrikas 40-gradiga temperatur, hade vart mys och ligga i solen nu och känna den riktigt bränna mot huden..but hey, dream on liksom.. :S dags att vakna upp och inse att man bor i ett land nära nordpolen, nothing to do something about..tyvärr.. Gick upp tidigare än vad jag egentligen behövde imorse och tog mig en morgonpromenad, jisses vad jag kände av träningsvärken i vaderna efter gårdagens joggingtur..hade en riktigt så kallad "bonde-gångstil".. ;) tihi..sen segade jag väl lite väl mkt när jag var hemma så jag vart tvungen till att springa sista sträckan till bussen, tack gode gud att det var en snäll buss chaffis som väntade på mig, inte lika kul var det att halka in i en proppfull buss, sådär lagom blöt och rödblommig i facet :P men det är bara att bita ihop och se glad ut!

Väl i skolan fick man aningens ångest när man insåg att det var projektarbete som första lektion, men efter en mardrömsstart så har min lilla grupp beståendes av Alex, Freddieboy och Rose nu kommit fram till världens bästa idé, så smilbanden har åkit upp igen, detta kan vi banne mig fixa, wiie gasen i botten nu kör vi! :D men jag tänker inte avslöja något i förväg, får bli en liten överraskning... ;) Lunchelilunch var det sen, med gotteligott melon till efterätt, man vart nästintill lyrisk! :) sen var vi lata idag för en gångs skull och parkerade oss utanför den omtalade röda branddörren (där man icke får gå in) som tur kom "Philen" och "Kurrisen" farandes precis så vi blidde insläppta, lycka! :D

Sen kämpade man sig igenom en och en halv lektion till, nämligen religion där vi tände rökelse och grejer, så nu vet ni alla vad jag vill ha i julklapp ;) och sist men inte mins djurpresentation å guidning där läraren va sjuk, så istället fick vi leka med videokameror i en timme med Trotte trottelito innan vi fick tillåtelse att lämna skolan för lite helgbus! :D  

Så nu sitter man härhemma och magen min kurrar already...hmm..såg att papi vart snäll och köpt mina favvo nötter, nämligen macadamias nötter, de är grymmers, godare nötter får man leta efter! Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske ska snacka lite skit med Anna å Emma, men vi får se vad som händer och fötter, annars blir det en mysig hemmakväll.. :) inte fy skam det heller efter en kämpig skolvecka.. :P Sen nu innan jag slutar mitt lilla bloggande nu så måste jag säga att sötis Emil har namnsdagi dag, wiiie sällan jag kommer ihåg namnsdagar måste jag säga, så lite stolt e jag över mig själv, anyway, grattis på honom! :)

Och nu till en tråkighet..där är nämligen så att min lilla kissekatt Melvin är spårlöst försvunnen..han har vart borta i över en vecka nu, saknar verkligen lilla "lejonet", vart är du någonstans?? Hoppas inget hemskt har hänt bara, men ju fler dagar som går desto mer försvinner hoppet att han ska återfinnas i livet...jag vill ju ha någon som naffsar mig i tårna på mornarna.. :(


Pojken vart är du?

Puss och trevlig helg på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing

HOPPAS HOPPAS HOPPAS Melvin kommer tillbaka! Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-11-15 @ 07:46:26
Postat av: Anabanana :D

JA det hoppas jag med!! :( saknar den lilla busen! Ha det bäst vännen! <3 Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2008-11-15 @ 22:18:20
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0