Ett tu tre

Nu har jag vart hemma i Sverige i snart ett dygn, och jag fullkomligt älskar det! :D Det är konstigt att det ska krävas en tre veckors resa till Afrika för att uppskatta allt man har här hemma och att det faktiskt inte krävs så mkt för man ska känna sig glad, tänk att människor har så mkt krav nuförtiden..läskigt. Jag har inte känt mig såhär fräsch som jag gör just nu på tre veckors tid, igår bara njööt jag att vara hemma, pappa och jag lyxade till oss med sushi i centrum, jag pussade ihjäl mina katter, duschade i en ren dusch fri från skalbaggar och kackerlackor, använde alla hårprodukter jag kom åt (haha), tog på mig myskläder och tofflor UTAN att behöva skaka ut dem ifall det skulle befinna sig en skorpinion eller orm i dem, äta middag med familjen medljus tända (MYS), ha tillräckligt med el hela dagen utan att behöva vandra runt i mörkret med en ficklampa, ta på sig vinterjacka, vantar och mössa och andas in den rena kyliga luften, lägga sig i sin egna säng utan att behöva oroa sig att myggnätet skulle gå upp och en spindel skulle finna sig till ro under täcket, kort och gott: JAG ÄLSKAR SVERIGE! :D och mums att man fick en mysig hemmakväll med önskad taco, härlig sällis och varmt te till brasan. :) Till och med att gå runt i ICA Kvantum och leta mat var wonderbart! Se alla matvaror, kunde knappt bestämma mig för vad jag ville ha: "Åhhh det där, sån gröt kan vi köpa! Men titta där ARLA!!"

Fast jag kommer aldrig aldrig glömma Sydafrika och Selati Game Reserv, gav mig möjligheten att uppleva helt fantastiska saker som man annars ser på naturfilmer på VIASAT Nature eller någe ;) Jag ska berätta mer sen om det, lovar ska bara få tillgång till fler bilder, men mötet med lejonflocken som stod precis nedanför våran bil och tittade in i våra ögon eller lejonhanen Shaka som man endast såg som en mörk siluett endast 20 m från bilen och som samtidigt som solen gick ned vrålade i skymningen, inte mkt slår det! :)

Sen vill jag bara säga att jag är SÅ lyckligt lottad som har en sådan underbar familj och likaså underbara vänner, det är ER jag saknat mest och som alltid betyder mest enligt mig, ni är fantastiska! :) Bara tanken ger mig rysningar det är obeskrivligt, bara att höra brors första kommentar när han steg in genom dörren igår: "Haha jäklar vilken neger du är!" eller att möta pappsing vid Arlanda, aw lycka! :) eller att åter igen gå krokarm med Anna och Emma på en vanlig traditionell promenad, mina mungipor fick inte vila någonting under hela den promenaden om man säger så ;) och idag eller på Lördag blir det till att träffa världens bästa Emmsing! :D å imorrn ska jag till skolan och träffa sötisarna, längtar! :) Även om man har problem måste man se framåt och tänka positivt, men utan er, vänner familj and so on skulle det va mission impossible :)♥

Som sagt jag tar Sydafrika resan en annan dag, idag har jag tagit ledigt från skolan bara för att "landa" lite härhemma, skönt :)

Puss på er alla! ♥


Solnedgång i Sydafrika, vackert! :)


Hörde den här låten i dag, när jag lyssnade på texten så insåg jag att jag skulle tillägna den till alla underbara sötnosar i mitt liv som alltid stått vid min sida! :) Om ni lyssnar på texten så förstår ni! :D bästelibäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0