Trasig å knasig

Tjofräs! Jag ska försöka sammanfatta Fredag å idag Lördag.. :)

Fredag:
Skulle kört upp idag i Tullinge för körkort på fyrhjuling och snöskoter..men ja vad hände? Jag missade den ENDA bussen som gick ut till körbanan..fyskam verkligen, och vet ni varför jag missade den? JO för jag satte mig på fel pendeltåg och åkte ut någonstans på landet istället för Tullinge, fan vilket smartass man e ibland.. :S hoppas jag får en andra chans nästa vecka..för jag ska ju ha snöskoter-race i fjällen nu i vinter, have to get a körkort! :D Iaf, pallrade mig till skolan, kom fram klockan 8.00, såg på schemat att jag inte skulle ha lektion förens efter lunch typ, blev sur, tog en promenad runt trekanten, åt en banan och åkte hem, sjukskrev mig, åt smarrig lunch och kollade på lejonkungen för att återuppleva gamla Afrika minnen, ganska coolt för jag satt å typ: "Det där djuret har jag sett!!" fränigt, sen grät jag som vanligt när Mofasa dog å Simbas små ögon fylldes med tårar, tur att jag var ensam hemma.. ;) haha..

På kvällen var det middag hos Anna, mys verkligen, Emma kom också, hon hade överlevt natten på kryssningen, thank god for that! :D fast det var med nöd och näppe eller hur bro? ;) Iaf, Annas mamma hade lagat värsta dunder middagen med pasta och någon smarrig räksås med saffran i till, yammi! :D Sen blidde det lite fruktstund efteråt med mandarin...eller var det clementin? Haha aja nevermind.. ;) Efter maten var det en liten snackstund på rummet där Emma berätta om sina lilla crazy night at tha kryssning, haha galet.. :P Framåt åtta tiden så vandrade Emma hem för att få lite blund i ögonen då hon bara fått tre timmars sömn och höll på att somna med huvudet i räksåsen, Anna och jag satsade däremot stenhårt på att åka till berga gården för att som sagt headbanga lite till hennes bror band.. :) men jisses vad vi inte kände oss hemma där, alla var små emo-barn i 13-15 års åldern med klubbor i munnarna och cola flaskor i händerna, medan vi stod där i våra "ylle-kläder", haha vaddå uttittade? ;) men bandet var riktigt bra, Anna must be proud of her brothaa.. :) fast det blidde dessvärre inget headbang vid scen kanten, det sköttes av några andra långhåriga snubbar.. ;P På vägen hem i bussen pratde vi lite "serious talk", verkligen skönt, lättnad för hjärtat, betydde mkt, tack Anna! ♥

Lördag: 
Ridning på morgonen, var år och dar sedan känns det som.. :P Träffade Milla som berättade om en hel del som hänt i stallet sen jag vart borta.. :P haha OMG vaddå slicka Love liksom? :O om det blir någon fler gång kommer jag till undsättning! :D haha..Iaf vi hade hoppning och jag fick Isabell, verkligen skoj och bra gick det! :) so I'm happy! :D Vad har man mer gjort idag? JO träffat världens bästa Emmsing! ♥ blev så glad att se henne igen! Vi åkte in till stan för att frossa i sushi samt shoppa lite.. :) vi hittade typ ett nyöppnad sushi ställe utanför konserthuset, verkligen mysigt! :) förutom att personalen inte förstod va vi sa men, haha, underbart god sushi! vi sparade varsin lax till slutet för att äta upp exakt samtidigt, vi är knasiga I know.. ;) sen blev det spring i affärer och vi hittade lite mums mums till klädesplagg.. :) som vanligt blir det alltid för mkt för min del, men aja.. :P Framåt klockan 17.30 åkte vi hem till trygga Berga igen, båda trötta och med värk i fötterna, men det är så det ska vara efter en hel dag på stan! ;) Emmsing tack för en wonderbar dag! BÄST e du! ♥ Och jusste glömde bort att skriva att jag träffade på Felicia och Jessie i stan också, skojiboj! :D


Hmm vem kan det vara?

Bästa Emmsingen! <3

Gaaaah FÖR gott! :D

Nu ska jag bara slappa åå mysa med kiwik´s äpplen haha, så nu är det tid att signa ut.. :D

Pussar på er! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Emmsing

TACK för en underbar dag världens bästa ANNSING! Pusshej ÄLSKAR DIG<3<3 Det vet du!<3

2008-11-08 @ 21:22:44
Postat av: Anonym

dör Mofasa!?:(

2008-11-08 @ 23:57:41
Postat av: Anabanana :D

Haha jaa Mofasa dör, det vet ju varenda kotte.. ;) men det är sorgligt.. :'(

2008-11-09 @ 09:14:01
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: malin

haha på landet , du satte dig på mitt tåg XD

jag saaaaaaaknar diiiiiiig :(!

2008-11-09 @ 10:21:34
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: MILLAPILLA

DUUU, jag åt världens äckligaste sushi igår. Den var riktigt blääig :( var riktigt besviken då. :'( !

AJA nu åter till något smarrigare, FARS-DAG-TÅRTA, PAREEEY ;) " HAHA

2008-11-09 @ 20:30:52
URL: http://millz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0