Vad man kan få till det.. :P

Godmorgon på er alla sjusovare.. ;) Inatt drömde jag världens läskigaste dröm okej nu ska jag väl inte ta i alltför mkt, men hjälp det var lite creepy måste jag säga.. :P Var nämligen så att jag satt och tittade på en liten nybörjargrupp som red i ridhuset..plötsligt började Cream (en liten krämig snubbe/ponny) skena med en liten flicka på ryggen, självklart tappade den lilla tösen balansen och ramlade av.. "Jaha det är bara upp och hoppa igen då!" tänkte jag, men damn va fel man kan ha, Cream blev helt tokig och började anfalla den lilla tjejen som låg på marken...!! :O då var det en kvinna bredvid mig som ba: "Ja hon får skylla sig själv så går det när man rider hästar hur man vill..klart han tröttnar på henne!" INGEN i hela ridhuset försökte hjälpa den stackars flickan som hela tiden fick nya "häst-attacker" på sig, till slut så skrek jag på Cream som ändrade håll och började springa mot läktaren där jag helt skräckslagen satt..han blev HELT tokig och försökte ta sats och hoppa upp på läktaren.. :O:O jag bara skrek och slog med ett ridspö på hans hovar (som om det skulle hjälpa liksom haha), jag försökte springa ut från ridhuset men han var efter mig, hack i häl...helt plötsligt försvann hela det läskiga scenariet och jag befann mig plötsligt i skolan där jag och någon annan i klassen satt och försökte lära oss värmländska..what?? Konstiga drömmar.. :P 

Idag blir det lite blandat med sysslor må säga, ska plugga, springa en tur in tha forest, möjligtvis äta sushi med Hille om han vill och sen ska jag försöka smöra lite för daddy cool att han ska skjutsa mig till Täby i samma veva som han ska handla, håll tummarna för att jag lyckas, jajamensan! :D

Ha en trevlans dag folks! ♥

..och jusste jag blev lite inspirerad av Sandra's lilla "onödiga information" så jag tänkte faktiskt också smälla till med en onödighet mitt i allt detta.. ;) är nämligen så att jag har världens böld i nacken, typ som en massiv finne fast i hårbotten, damn, varje gång jag ska böja huvudet bakåt (inte fördet händer så ofta men anyway) känns det ungefär som jag har fått in en spik i huvudet, eller man kanske ska säga; "Det känns som om jag har en skruv lös" wiiie... ;) men smärta är det..thank god att den inte syns.. :P

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Den drömmen lät riktigt weird :P

hahaha, jao onödig information äger ;) hoppas smärtan går över och att bölden försvinner :)

kram kram, ha en bra dag!

2008-11-16 @ 10:35:16
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: MILLAPILLA

du kommer nog aldrig kunna titta cream i ögonen igen (;

2008-11-16 @ 10:56:43
URL: http://millz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0