You are the sun in my universe

Jahopp det var ju länge den snön höll sig kvar på marken, hmm sisådär 30 min? :S Jaja bättre lycka nästa gång..hoppet är ännu inte ute, tänk GRÖNA kryss i skallen! :D Sen undrar jag vad denna elaka dator har emot mig egentligen?? Den har strulat hela dagen och nu ikväll slutade det med att det inte gick att skriva på den, allt annat funka men inte skrivandet..så jag gjorde allt i min makt, drog ut sladdar, satte in dem igen, bytte batterier till tangentbordet, startade om datan typ 20 gånger, men NEJ helt dött med skrivandet...slutade med att jag svor som jaaa vet inte vad, men ilsken var jag och såg bärgis ut som en röd tomat i fejset så jag kokade av ilska.. :P sen kom min käre far upp för att hjälpa mig ur knipan och dämpa risken för att jag skulle få ett sammanbrott..

Pappa: Men har du provat att byta batterier?
Jag: Men jaaa..jag bytte ju till de nya men det funkar ändå inte!! Nu har jag satt in de gamla igen..
Pappa: Ok... (han tar upp de nya batterierna som jag inte lyckats få liv i och byter till dem istället, ytterligare en gång)
Jag: Men det funkar ju inte..

Pappa byter dem, stänger locket och ni kan ju gissa vad som händer?? Tangentbordet FUNKAR!! Vad har jag gjort för fel liksom? Haha irriterande..sen avslutar papi med att retas lite:

Pappa: Magic fingers, magic fingers, magic fingers!
Jag: Tyst..

Äsch nu blir det annat, kan inte sitta här och få ont i ryggen, ska nog dansa loss lite till någon härlig låt och avsluta kvällen med te och päppel, wie, imorgon blir det upp klockan fem och sova ruset av sig på bussen in till skolan, kan ju inte påstå att jag längtar ihjäl mig direkt men that's life! ;) Sen ska jag bara lägga till att jag inte kan låta bli att bli lite irriterad över dagens nyhetssändning där de diskuterade vad man ska minska på för att undvika fetma, ska man äta mindre fett eller mindre kolhydrater och bla bla bla, men herregud människor, RÖR på er! Allt är väl bra i rätt mängd och att man håller igång kroppen istället för att äta och sova dagarna i ända..och det här ska komma från mig som jämt å ständigt går å funderar på vad jag ska och inte ska stoppa i mig? Jaja jag försöker iaf så gott jag kan, det ska ni veta! :) Nog om det, nu vill min katt ha en massa kärlek, så jag ska gå och pussa på henne! :)

..Och jusste Emma var ju så himla snäll i Fredags som påminde mig om "Bonde söker fru" reprisen, haha så klockrent det programmet, älskar det! Man sitter med smilbandet uppe vid öronen under hela programmets gång, that's what I call positiv energi! :D


Och ibland blir jag bara så påmind om hur mkt jag saknar Love.. :( Lilla "Kärleksgossen!" <3

Tjillevippen! ♥

Kommentarer
Postat av: MILLAPILLA

HÖHÖ, det var en mysig ritt :D fast dock kall :) !



Frulle, Lurre och Mirre? ;) ! Höhö,



vi får väl helt enkelt inse att vi saknar de kurvor som TI vill ha, tyvärr (; !



Yeah brotha! Keep it gangstah!<3

2008-11-16 @ 21:02:44
URL: http://millz.devote.se
Postat av: mallan

aw, va söt bild på er !

loverboy =)

2008-11-17 @ 18:32:40
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0