Aj aj..

...vaknade upp med världens träningsvärk i rygg, över skuldebladen och i ljumskarna, mojsi mojsi.. :P tänk att en liten ridlektion kan vara så krävande, mohaa nu förstår ni alla som påstår att ridning inte är någon sport, för jo tack det är det visst det! :D har alldeles för ofta hört dessa nedklankande kommentarer: Meeh det är väl inte så svårt, bara och sitta och följa med! Erhmm jo somliga påstår det ja..varför blir det då så himla skräckslagna när man erbjuder sig: Vill du prova rida en sväng? Klena jävlar, haha ;) Nog om det.

Idag är det nästan storm här i Stockholm, har alltid velat se en tornado på långt håll men njaa vet inte om dessa vindbyar kan uppkalla en sådan virvelstorm, men just nu är det riktigt ruskväder med blåst och regn, fast jag har genom en hemlig källa (TV4 väder) sätt att det på måndag ska bli massa sol och varmt, pappa blev dock lite väl entusiastisk: Anna vart var det vi ställde solkrämen? hans hjärna är säkert kvar i Grekland vid det här laget.. ;) Sen har jag lite smått panik, det är ju så himla mkt man ska hinna med denna vecka..gaahh.. "andas in andas ut" det här fixar jag galant..I hope..sen nästa söndag om exakt en vecka kommer jag säkerligen få bära syrmask och gå på lugnande eftersom det då bara är EN ynka dag kvar to tha big South Africa trip, ooooo nu börjar det verkligen kännas på allvar, innan har jag bara svävat på moln och inte tänkt så mkt på det, mest känts overkligt liksom, but HELL it's reality! :O Ska nog gå fint. :)

Nu ska jag åka till Täby och växla pengar inför resan, lite i pund då vi ska mellanlanda och vara på Heathrows flygplats i London i typ 9 timmar OCH så ska jag växla så jag får lite Sydafrikanska Rand.. :) sen blir'e också till att hämta ut malariaprofylaxen och köpa sig en ficklampa, haha.. ;) kan ju inte irra bort mig i mörkret på savannen och vakna upp som byte åt några blodtörstiga lejon, nepp..ida händer även flera grejer, bröderna kommer på besök, jag ska gå promenix med Anna och Emma + att jag ska köra ett medelpass på Friskis.. :) mys.

PussåKram ♥  

Kommentarer
Postat av: malin

annsing fixar allt :D!

haha, jodu jag TÄVLADE i det här vädret idag.. hhehe

2008-10-05 @ 18:49:33
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0