Bästa sushi sällskapet man kan tänka sig! :D

Idag vart jag GLAD! :D Träffade världens bästa Emmsing inne i Åkersberga centrum för en smarrig sushi lunch på Liu´s sushi, yammi yammi! ;D Var SÅ längesen jag träffade den sötnosen, så det var så härligt att få prata, skratta och gå krokarm med henne, hehe.. ;) OCH äta den sista sushi biten EXAKT samtidigt as usual, mojsigt..

Vad skulle Annsing göra utan sin Emmsing? ♥ you tell me..

Om du var ett hav vore jag en våg,
om du var himlen skulle jag ha vingar,
om du var ett regn hade jag vart hav och land,
MEN jag skulle inte va någonting om du inte fanns..


Exakt såhäära glad var jag innan jag begav mig till centrum för att träffa Emmsing, ni kan ju gissa att jag var ännu gladare när jag åkte hem, för hon gjorde min dag! :D wiiiie bäst!


Kommentarer
Postat av: malin

aw, vilken söt bild !

haha , det var inga råttor där då ? ^^

2008-10-04 @ 21:01:02
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: malin

haha sig inte det inte ;)

2008-10-05 @ 00:17:34
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Emmsing

Aww gumman! Du är bäst! Jag älskar dig<3 pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-10-05 @ 07:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0