Here comes the sun!

Jag är på jätteglatt humör right know! :D Fick till och med värsta rycket och dammsög hela huset från topp till tå, de ni OCH städade hatthyllan på en massa skit.. ;) sen mitt i allt stök så hittade jag mina pilotbrillor som vart spårlöst försvunna en längre tid, gissa vart de befunnit sig? Jo i en väska som hängde på en krok bland alla jackor, så nära men endå sååå långt borta, god damn it hur lyckas man? Så jag blev överlycklig och kände för att posa lite med dem framför spegeln till lite passande musik, so I did! :D Mmm kanoners..vart en sväng till Täby (för ovanlighetens skull) i jakt på ett engelskt lexikon i fickformat, men fanns det? Nope, helt otroligt de hade hundratals med lexikon för arabiska, danska, norska och kinesiska typ men INTE engelska? hur lyckas de med sånt...så för att glömma min sorg över att inte funnit mitt lilla lexikon så köpte jag mig lite hårprodukter istället..och jaaa..eftersom jag är så busig så även en liten söt tröja..HOPPLÖST fall är jag, vet inte hur många gånger jag åkt till Täby och kommit hem med way too much.. :S Jahopp man är väl sån, bara att inse..


Sen har det vart jättehärligt väder idag, underbara SOL! :D

Glömde nämna att jag på bussen på vägen in höll på att få kvälvningar av en man som nog inte tvättat håret på x antal månader, luktade unket och jag som inte brukar bli äcklad av sånt men detta var verkligen ett extremt fall, man rikigt såg fettet drypa i håret..ok nej jag ska snart äta en avocadosallad till middag så nu måste jag stänga igen truten på mig själv så min aptit inte försvinner helt.. ;) en snel hest.

Sen är det lill Lördag idag, vilket bara kan betyda EN sak! Det är fest at my place! ;D Efterlyst med Hasse och hela köret, can't get any better.. ;) så busa järnet ute i stugorna nu människor! :)

Femtiotre Pussar till er alla! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0