Iihhh it's getting closer..

Läskigt, inte alls långt kvar till Sydafrika nu.. hoppas verkligen att det kommer gå bra..men jag blev lite skrajsen igår när jag läste på malariprofylaxens biverkningar, herrejisses inga små grejer det dära, håravfall, nedsatt leverfunktion, man ba WHAT!? :O Fast man ska väl endå tänka så att det kanske är bättre att tappa lite hår (bara det inte är ALLT) än att bli jättesjuk och riskera att avlida i malaria.. :S Mmm I think so..så det är bara att bita ihop och knarka tabletterna i 36 dagar, ska nog gå finfint..

Inatt har jag drömt en massa sjuka grejer, därför vaknade jag upp illa till mods på något sätt, så känner jag forfarande, snacka om att drömmar kan ha sådan stor påverkan..tänker inte gå in på detalj, hehe men jag kan nämna att det var någon jätteläskig tunnelbana som jag åkte med, fanns inga stolar att sitta på och det var tomt i varenda vagn, dessutom åkte den utomhus, liksom svävade i luften..ja riktigt creepy var det..så var det en person med i drömmen som hade genomgått värsta personlighetsförändringen så det var läskigt, usch don't wont this dream to come true.. :P Lättnad att vakna upp men jag blidde mindre glad när jag hörde hur det skvalppade av regn på taket, solen orkade väl inte bemästra molnen idag, men så fort det vart uppehåll tog jag på mig promenix skorna och en varm mysig tröja och tog mig en liten uppfriskande promenad, thank god att det är hyffsat varmt ute iaf, typ 10 grader not bad not bad.. ;) fast om man jämför med South Africa så är det rena rama kylan, har hört att det är 25 grader down there, JUST PERFECT! :D When I'm back home I will probably look like a niggah with some albino hair.. ;) That's hot! Och simsalabim nu har jag i princip packat klart allt jag behöver, liite småsaker att handla dock, så det blir en liten tripp till Svea vaccin imorrn för lite shopping av myggnät och myggmedel.. ;) wiiie! Try to bite me know freaks! ;D


Hoppas de har sådana varningsskyltar om mygg i Sydafrika.. ;)

Ikväll blir det träning för min del, core, älskar den träningsformen, avslappnande men med kämpig styrka på samma gång, can't get any better.. ;) så det ska bli kul, sen ska jag försöka allstra köket genom att laga en korv och böngryta, får se hur det uppdraget lyckas, bara inte papi och bror min blir trötta på mina ständiga bönor, men godare får man leta efter..tänka sig för ett halvår sedan kanske avskydde jag bönor, vad hände på vägen frågas? :P Now I can't live without them, haha.. ;)

Nu ska jag inte vara här och tråka mera, sen upptäckte jag att jag skrivit väldigt mkt på engelska i detta inlägg, I'm just practise on tha South africa trip if yaa wonder.. ;)

Ha mys! ♥ 

Kommentarer
Postat av: mallan

haha, asså jag provade mig fram men inget lät bra så det fick stå som det stod ^^

2008-10-09 @ 17:13:11
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0