Impossible



Precis vart ute och gått en promenad i solskenet, helt magnifikt! ;D Lyssnade då på denna låt, som jag anser vara en av de bästa låterna ever, tänka sig att svenskar kan göra så bra musik! :) Under denna låt så började jag tänka på allt som har hänt under det detta år 2008..det har hänt så himla mkt att allt känns som en dimma, både bra och hemska saker... saker man aldrig hade anat skulle ske, livet är bra oförutsägbart...sen kom jag att tänka på mina underbara små vänner som alltid ställer upp och lyser upp tillvaron, de är SÅ söta och jag finner knappt ord till hur mkt de betyder för mig, think they know who they are.. ;)♥

Sen att Gröna Lund är med i musikvideon gör mig LYCKLIG! ;D haha..

Puss å hej så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

skön låt :)

2008-10-07 @ 20:37:31
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0