Sämst på rubriker.. :S

Gokväll! Jag har knappt kunnat äta något idag, min mage gör ont, jag mår illa och jaa..jag får INTE bli magsjuk NU liksom, hade vart katastrof.. :S sen måste jag verkligen gå till skolan imorrn, tänker inte missa att säga hej då och önska alla mina sötungar i klassen lycka till på praktiken, så jag tänker endå pallra mig iväg till skolan trots risken finns att jag spyr på vägen..men jag kom på att jag nog inte kan krama dem då, hehe de vill ju inte bli smittade av en äckelpäckel magsjukling precis innan deras praktik start.. :P hmmm jag får se, sen har jag andra viktiga saker imorrn som besök hos sjuksysteryster, kuratorn + att jag har en very importent lapp att lämna in till Little Lill angående APU-ersättningen, very spännande hur detta ska sluta.. ;O (hjälp nu hör jag att papi får ADHD på Melvin därnere, tss den kattpojken sköter sig aldrig med maten, han rensar alltid de andras skålar hela tiden så de får svälta, tjockis.. ;))

Ikväll har jag, trots min mage, lyckats ta mig en kvällspromenix med Anna, ååå va så skoj, längesedan, vi gick den traditionella vägen you know och vi båda var grymt fräniga i våra höstjackor, jajamensan.. ;) blev mkt snack om livet och framtiden, hehe hur ska det gå för oss? bara ödet vet, spännande.. ;) Wonderbart att träffa den tösen igen iaf! :D Nu är det bara Emmsing kvar av min lilla girlylicious skara, fast vi tar det på Lördag, och en massa sushi mums på det också! :D Glad blev jag också idag över att de flesta som jag skickat kort till från Skiathos fått dem :) blev alltså inte som Tunisien kortet till min vän som kom fram ett halvår efter, haha that's what a call misslyckat.. :S sen att Emil tyckte att jag hade en grymt snygg handstil att det nästan va läskigt gjorde mig smickrad, haha bara buga och tacka liksom! :D

Sen har jag en hemsk sak att bekänna, idag misslyckades jag för första gången i mitt liv med att koka ett ägg, det gick i kras när jag våldsamt slängde ned den i kastrullen med kokande vatten.. :S pinsamt I know.. :P blev ett slem-ägg av det hela, men vissa delar funkade rätt ok på mackan faktiskt..


Äggeliägg.. ;)
 
Nej ni nu ska jag ned till vardagsrummet, lyssna på pappas udda musik och börja skriva en liten packlista inför Sydafrika, sen får jag hålla tummarna på att magen min är bättre imorrn! :D

Puss och Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: mal

hehe så många ägg som jag misslyckats med kan man inte ens räkna på en hand (;

2008-10-02 @ 22:45:04
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Usch :O men krya på dig :D

hoppas du kan komma imorrn :)

2008-10-02 @ 23:05:48
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0