Sudda sudda sudda sudda bort din sura min

HJÄLP! Det har bara gått TVÅ ynka skoldagar sen jag kom hem från Skiathos och jag känner mig redan stressad till MAX, utbrändheten knackar på dörren.. :S dessutom har jag haft någon skum magont i två dagar nu som inte vill ge sig..hmm aningens tröttsamt.. :S men jag kör på..

Kom som vanligt typ en timme för tidigt så då var det den traditionella promenaden runt Trekanten som gällde, erhmm ja det är namnet av den pyttelilla sjö som ligger vid min skola inget annat alltså.. ;) solen värmde skönt och jag raskade på till en massa gamla goa Beatles låtar som fick mina smilband att åka upp.. :) Väl inne i skolan vart det muuuuy seriouso igen, jag, Elin och Jessica körde jäärnet med att jobba på våran Östersjön redovisning, gick bra, men jag fick ont i huvudet av Elins lite smått förvirrade tankar, hehe, men aja ett arbete blev det av de hela iaf.. :D På lunchen vart jag lyrisk över laxen, very good today yaa know..och efter det lilla lunch breaket var'e sanningens ögonblick, nämligen REDOSVISNINGAR! :O Alla var proffs, med många söta teckningar, och det gick ju hyffsat för vårat Östersjön också ju, även fast vi fick startnumret näst sist efter Alex och Ellis oerhört vetenskapliga redosvning, inte lätt att köra efter dem, damn to hard to beat.. ;) men SÅ skönt att ha det överstökat.. :D

Efteråt var det ruush till konsum med Malin, Sandra, Rose och Malin, vi skulle köpa på oss en massa gottgott så vi orkade med eftermiddagen på hundstallet i Västberga där på dagens lektionen lärde oss om hundtrimmning, mojsigt.. ;) vi fick trimma en tax + en border terrier, söta va dem, men emellanåt fick vi även lite kaffe och kelstund med de andra hundarna på dagiset, jag å Jenny blev kära i den lilla pinschern, aww så söt, men jag retade den genom att sno dens lilla snuttefilt.. ;( buusigt.. skulle slutat klockan 18, men jag, Jenny och Mona fick tillåtelse att gå en timme tidigare, häärligt! :D Så nu sitter jag här, helt slutkörd, hehe och gladare blev jag inte av att inse det faktum att jag börjar 8 imorgon till klockan 16.10, fybövelen, men nu är det inte långt kvar till lovet och sedan Sydafrika, TÄNK GRÖNA KRYSS! :D

And rightiruu igår träffade jag my homie Emma tha man för första gången på lääänge, yeah så skoj, vi garvade, snacka old och new times, kollade i gamla röllingby skolkatalog, and I showed her some schteek bilder från Skiathos.. :D och som final på kvällen blev det TV-stund framför Topmodel.. :) Och jusste vi kollade ju resor också, att åka tillbaka till Petit Palais vore ju inte helt fy skam.. :D Back to our indiie boy <3 haha.. och våran lilla "Goodmorning giiirls, how are you?-guy" drömde oss tillbaka genom att kolla på bilder över hotellet, så fort man såg poolen kom dessa meningar upp i skallen: "Häär står jag på flatorna!" OCH "Look there, the first pregnent (eller hur det stavas) man in the world!" Åhh va SKOJ! :D hahaha..

En kul jämförelse:


På Rhodos stranden i somras.

På Skiathos stranden nu i höst, hmm undrar vart det var varmast? ;) haha..

Nu ska jag kila mig ut på en promenix i höstmörkret, sen blir det mys i soffan och Topmodel final, and then: EFTERLYST! måste ju se om någon nära hittat på någe skit.. ;) Men titta där är brorsan ju!

Tjingeling (ni får snart se Skiathos bilderna) ;)

Kommentarer
Postat av: malin

haha roliga bilder ^^

2008-10-01 @ 20:56:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Emmsing

Välkommen hem gumman!:D

Pusshej ÄLSKAR dig<33

2008-10-01 @ 22:01:55
Postat av: mal

mellan fem och åtta år skulle inte vara dumt :)

2008-10-01 @ 22:57:01
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Jao det är ju så BRAAA :D <3

2008-10-01 @ 23:05:57
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Aww thank you Emmsing honey! <3 Vi får ta en sväng in till centrum någon dag, snacka lite åå mumsa sushi! :D Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2008-10-02 @ 14:43:05
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Aww thank you Emmsing honey! <3 Vi får ta en sväng in till centrum någon dag, snacka lite åå mumsa sushi! :D Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2008-10-02 @ 14:43:23
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Aww thank you Emmsing honey! <3 Vi får ta en sväng in till centrum någon dag, snacka lite åå mumsa sushi! :D Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2008-10-02 @ 14:43:58
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0