Jag har en elak mage..

Tjenixen allihopa! :D Sitter här, klockan är bara 14.45 och jag är REDAN hemma från skolan?? Hur kommer det sig? JO min elaka mage har bara bråkat med mig hela dagen, usch vet inte vad som är fel, svider, gör ont och ibland mår jag illa..måste ätit något skumt i Grekland för mi papa har typ samma symptom.. :S njaa inte alls bra, jag får ju bara HOPPAS att det försvinner till Sydafrika resan iaf..kul att få "turist-diarré" innan man ens kommit in i landet liksom, hehe.. ;) men det ska nog lösa sig..det jobbiga är att jag inte har någon aptit alls,vilket inte är bra alls med tanke på vikten, kan inte gå ned i vikt nu.. :S och imorgon ska jag väga mig hos skolsysterna också, damn hon kommer ju tro att jag bantat ned mig frivilligt, not good..idag har jag bara lyckats få i mig lite fil och ett äpple, men jag litar på dunderfilen som tydligen ska vara en succé för bråkiga magar, så nu jäklar mage ska du få var'u tål, inga mera tjaffs från din sida här inte..! :D så jag gick alltså bara på två lektioner idag, engelska B vi som inte "skött" oss ordentligt satt och läste i hela två timmar, hujedamej va trött jag blidde efter halvtid, nästan så jag satt och nickade med huvudet i boken, men när några ettor satte på en låt från lejonkungen vaknade jag till liv igen.. ;) dock så blev jag mindre road när de bara spelade repeat på introt på låten hela tiden, det hela övergick från halleluja moment till "snälla-stäng-av-låten-jag-försöker-läsa-moment".. :P och den sista lektionen som jag orkade vara med på var mikrobiologi och genetik där vi kollade på allas olika bakterieodlingar, jag säger bara en sak: USCH! haha galet äckligt hur många bakterier det fanns på tunnelbanan, efter detta kommer jag bära gummihandskar när jag ska hantera saker i tunnelbanan iaf, that's for sure.. ;) endå bitar man på naglarna, wohoo typ hundra gånger värre men nu håller vi tyst om det.. :P

Sen har vi haft mössprovtagning idag inför tha big student day.. :D massa vims fram och tillbaka, vad man skulle ha och inte, herregud jag fick huvudvärk, but finally I found the hat of my dream, man kommer ju glänsa på flaket.. ;) sen så beställde jag även en "hoody" en marinblå med ett tryck där det står Student of Sweden 2009 jisses va schteek.. ;) och på köpet fick man en guldpenna och ett champangeglas. :D

Hem fick jag äran att åka den flashiga roslagsbanan, var år och dagar sedan nu känns det som, satt mittemot en jätteskum tjej som ritade cirklar och fyrkanter i sin kalander, sen när man råkade titta åt hennes håll spände hon blicken i en, kalla kårar längst med hela ryggraden, sen att varenda sak som hon hade på sig typ var randigt var ju lite småskoj.. ;) Kom till stationen och själklart ska ingen buss gå, så det vara bara att bita ihop och gå hemåt, fast jag måste erkänna att det var ganska så skönt med en promenad trots magens ständiga vulkanutbrott ;) Nehee ni, nu ska jag lyssna på Coldplay och surfa runt lite, sen klockan 16.30 blir det promenix med Flodan, yiiiiiee var längesen! :D hoppas magen sköter sig bara.. :) Och herregud människor, imorgon är det redan Fredag, sen är det lov för mig, Alex och Freddieboy and then...SYDAFRIKA!! :D galet galet galet..men tänk de andra som åker redan i helgen, de borde ha grymt med resfeber.. :P 


Hoppas man inte blir stångad av en sådan under sin APU.. :P

Och jusste under vårens APU fick jag mitt förstahands val, nämligen Skansen! :D JA jag ska få vara hemma i Stockholm, mojsigt! :D Ska nog smöra aningens extra så man kanske kan få jobb, inget är omöjligt.. ;)

Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Göteborgs fiskhamnar sviker aldrig kan jag lova!:D vadå, var det kallt?:O:O AHHAHAHAHAHAH APU APUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2008-10-02 @ 15:19:55
URL: http://juliss.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hej Godis! vad är din största dröm? kika i min blogg och skriv ditt svar, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget lite senare, tack & puss! :)

2008-10-02 @ 16:17:21
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Jaa men det är ju ändå okej:D öven om jag schteeekte 24/7 i skärgården, så kan ju inte alla ha det lika bra. Hähä.

2008-10-02 @ 16:18:23
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0