Varför ska man...

...alltid vara så himla trött på Fredagar? Hmm jag sov på bussen hem, jag fick svid attacker i ögonen vid middagen, jag gick som en zombie på promenaden och jag höll på att somna i vardagsrums soffan..illa verkligen, man vill ju va pigg och busig som alltid liksom.. ;) Tur att man har en "katt-pojkvän" som också är lika trötter som jag denna Fredagskväll.. ;) Och om en kvart är det en ny dag, dvs Kanelbullens dag, wiiie, om jag hade haft sällis hade jag GÄRNA stannat uppe hela natten och bakat määängder med smarriga bullar :) En bulle-bagare här bor i staden, hon bakar bullar mest hela natten, hon bakar stora hon bakar små, hon bakar några med florsocker på! :D

Nu blir det hopp i säng, ska upp tidigt till stallet imorrn, sen får jag inte glömma att skänka några sötisar i klassen en tanke inför morgondagen, vissa åker ju till Australien, Nambia och hela köret.. :P Ska titta upp mot skyn och vinka till varje flygplan som glider förbi, de kan ju vara nån av dem, don't wanna miss! ;D

 
Melvin och jag e bra på att mysa.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

HAHHA, nae stenar är nog inte så säkert... infödingarnas spjut lät nog bättre ;D bara dem inte skadar det lilla lejonet ;)

hahah :P jao vi lägger det på hyllan, vi får komma på en lite bättre affärside som funkar för oss små nervvrak ;)

2008-10-04 @ 00:21:18
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0